Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-07-29 19:49:34
Ne, nu visko pasitaiko su parkavimais. Bet kartais mintyse prisiparkaves
pagalvoji "ar ne per izuliai atsistojau?" Tada dar karta ivertini ir
atsistoji kitur. Kaimynas ish mano laiptines zhut but nuri statyt nuo
laiptines duru max 15 metru. Tai stato skersai, tai 3 ratais ant saligatvio,
tai ant zoles, tai tarpo nepalieka pestiesiems. Po vieno jo parkavimosi savo
masina persivariau kitur, ne sbijojau kad kas su viniu nepereitu per mano
sona, nes jis prisiparkavo taip, kad tarp jo ir mano auto buvo 20 cm
praejimas. O dazniausiai del prisiparkavimo iskundzhia negalintys praeiti
pestieji.

--
Shlipsas
Vilnius