Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: KEdas
Data: 2009-07-29 15:13:42
pjezo rašė:
> klysti. atsakymai butent i tema.

Kaip gali būti atsakymai į temą jei, tavo teigimu, net klausimai
nesuprantami. Normalūs žmonės pasitikslina ko klausiama prieš
atsakinėdami. Tą patį atsakymą į skirtingus klausimus siūlo tik tokie
tūpi daiktai kaip kavos aparatas ir Co.

> ne i tema ir netinkamai suformuluoti
> klausimai. yra labai geras posakis- "norint gauti protinga atsakyma
> reikia uzduoti protinga klausima"

Čia ne posakis, o fantasto R. Bredberio teiginys. Jei prisimeni, tai ten
buvo ir atsakymas kaip reikia formuluoti klausimą: klausime turi būti
atsakymas.
O kaip aš galiu užduoti teisingą klausimą jei nesuprantu net VRM
struktūros: visi ten viršininkai ir nebeaišku kas kam pavaldus.

> o siaip- tai maziau ieskok samokslu teoriju ir maziau suk sau ir
> kitiem galva del tokiu smulkmenu- jei ne prazilsi anksciau laiko:)

Nesuprantu ko tu čia įsikišai jei neturi ką pasakyti Į TEMĄ. Durniais be
argumentų išvadinti visi gudrūs. Geriau pasakyk kaip reikia formuluoti
klausimus, kad mentai būtų priversti dirbti savo darbą, o ne kabliukų
formuluotėse ieškotų. Na?