Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: KEdas
Data: 2009-07-29 15:45:39
pjezo rašė:
> bet tu zinok kaip jiems sunku nieko nedaryti kai gauna tokius "protingus" rastus...
> nors kita vertus mnau tavo rasto kopija papilde kazkieno renkama nesamoniu muzieju- paziba netaps (ten dar ne tokiu nesamoniu buna) bet vistik garbe kaip ir tau...

Jei jie tik tiek klystų kiek aš, tai nebūtų ir tokių nesąmonių, kai
atsakinėja į nebūtus pranešimus, painioja datas, adresus, nesugeba
suformuluoti normalios laiško antraštės (ko vertos laiškų antraštės
„KET“, „Atsakymas“ arba net visai tuščia).

Pvz.: Nagrinėjo pranešimus:
––––––––––––––––
39-EL-504/09
Kalvarijų g. 1, Vilnius
Data ir laikas: 2009-07-10 13:19 Citroen DNZ932
39-EL-505/09
Kalvarijų g. 1, Vilnius
Data ir laikas: 2009-07-10 13:19 MAZDA COM277
39-EL-506/09
Kalvarijų g. 1, Vilnius
Data ir laikas: 2009-07-10 13:19 Audi  TVC607
39-EL-507/09
Kalvarijų g. 1, Vilnius SAAB DOR034
Data ir laikas: 2009-07-10 13:19
39-EL-508/09
Kalvarijų g. 1, Vilnius
Data ir laikas: 2009-07-10 14:15 Chrysler DBD702
39-EL-509/09
Kalvarijų g. 121, Vilnius
Data ir laikas: 2009-07-10 14:23  BBJ524
39-EL-510/09
Kalvarijų g. 121, Vilnius LEXUS DOB906
Data ir laikas: 2009-07-10 14:23
–––––––––––––––––

O atsakė vienu laišku štai taip:
____________
Atsakydami į Jūsų  2009-07-13 pranešimą, dėl adresu Kalvarijų g. 1,
Vilniuje ant šaligatvio, vejos priparkuotų transporto priemonių.
	Informuojame Jus, kad atlikto patikrinimo metu nustatyti 7 automobilių
vairuotojai, kurie parkavo automobilius ant šaligatvio ar vejos.
  Už Vilniaus miesto 2008-07-16 savivaldybės tarybos Nr. 1-582 „Tvarkymo
ir švaros taisyklių reikalavimų nevykdymo ir administracinio teisės
pažeidimo, numatyto LR ATPK 161 str., padarymą nubaustas 1 vairuotojais,
jam skirta piniginė bauda.
Dėl automobilio Audi 80 valst. Nr. TVC 607 į Vilniaus apskrities VPK
Šalčininkų PK buvo išsiųstas pavedimas dėl automobilio savininkui
administracinio poveikio priemonių taikymo.
	Už Kelių eismo taisyklių 155.5 punkto reikalavimų nevykdymą ir
administracinio teisės pažeidimo numatyto LR ATPK 124 1str. 2 d.
padarymą 5 automobilių naudotojams skirtos administracinės nuobaudos –
piniginės baudos.
	Dėkojame už bendradarbiavimą.

Atkreipk dėmesį, kad užmiršo daug ką nurodyti (numerius, pažeidimų
laikus), supainiojo adresus. Yra ir perteklinės informacijos: pvz. kokią
įtaką bylos nagrinėjimui turi automobilio markė?
Laiškai, savaime suprantama, be el. parašo, nors to ir reikalauja VAĮ.

Negi manai, kad turėčiau ir tai skųsti teismui?
Gal geriau būtų jei pareigūnai patys pradėtų laikytis įstatymų, o ne tik
iš pareiškėjų reikalautų „teisingai“ suformuluotų pranešimų?