Tema: Re: Kaip policija "dirba"
Autorius: KEdas
Data: 2009-07-29 15:21:20
pjezo rašė:
> nesupainiojau. administracine teisena yra tiek pagal ATPK tiek pagal
> Administraciniu bylu teisenos istatyma. skiriasi proceduros, irodymu
> leistinumas ir net teismai... Tarkima adm pazeidimu bylas pirma inst
> nagrineja bendros kompetencijos apylinkiu teismai ir nesivadovauja
> ABTI... O vat admin teismuose procesas vyksta butent pagal ABTI...
> tingisi pasakoti visa sistema (nuo pareiskimo pol iki apskundinejimu
> teismuose...)

O kuo vadovaujasi mentas reaguodamas į pranešimą? Pats sakai, kad pirma
instancija nesivadovauja ABTI, o sakai, kad nesupainiojai.

> taciau mazumele ji yra painoka...

O tu tikiesi, kad aš iš pirmo karto parašysiu tinkamą skundą. :)

Į pranešimus irgi ne iš karto pradėjo reaguoti: teko pačiam susirankioti
įstatymus, kad pareigūnams panosėn pakišti ir taip parodyti jiems, kad
„jų atmazkės tai silpnos“. Dabar atsakinėja ir kaip nors reaguoja į
kiekvieną pranešimą.
Po adm. teismo tikiuosi pradės ir pranešimus visus tirti, o ne kišti 250
straipsnį.