Tema: Re: Kaip policija „dirba“
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-29 10:07:53
Nesiseka, nes niekaip nesupratau, ko tu ish to Mikulskio nori - "Mano manymu
pažeidimas akivaizdus. Patikrinsime, ar Mikulskis turi teisę nagrinėti KET
pažeidimus“. Nu patikrinai - neturi. Kas dar negerai ? Primena viena labai
skriaudziama zmogeli - ir taksistas ji apgaudineja ant shaibu, o nepavykus
apgauti - iskviecia policija ir apsimeta terpila baudzimojoj byloj, negera
policija ji sumusha, o negeras tyrejas nutraukia byla tik uz babkes, Taip ir
tau - visi durniai ir nezino ka turi daryti (nuo pareiguno iki ju vadu bei
kitu newsu skaitytoju), tik vienas Kedas gali paaiskint, kaip viskas turi
buti ir sugeba islaikyti minti kaip rimtas vyras.