Tema: Re: Kaip policija "dirba"
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-29 16:03:48
ui..
ale gi tu ir ikyrus...
reguoja vadovaudamasis daug kuo.- pradedant instrukcijom, pol veiklos ist ir tt.

ir del teisenos, pradedi erzinti.

Atsiversk ATPK IV skyriu ir rasi- "Administracinių teisės pažeidimų bylų teisena"- vat sia ATPK dalimir vadovaujasi bendros kompetencijos teismai nagr. pazeidimu bylas.

ir yra dar visai atskiras istatymas "Administarcinių bylų teisenos įstatymas"- pagal kuri dirba administraciniai teismai.

Skirtingi teismai, skirtingi istatymai, skirtingos teisenos (nors pavadinimai labai panasus), skirtingos bylos.
Aisku???

Ir nesitikiu kad parsysi tinkama skunda- taciau atsakymas i tavo skunda buvo tinkamas- tai kad netinkamai surasei skunda- niekas neipareigoja Jasaicio, ar bet ko kito,  sukti galva ka zmogus norejo parasyti- kaip paklausei- taip atsake.

Ir niekas tau netrukdo samdytis teisininka kad padetu tau surasyti skunda, nes panasu kad niekaip to pats nepadarysi...