na jei tu jauti pasitenkinima is viso sito .. tada why not .. antraip pasiimi pinigus ir eini pas kitas kedes. "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net... > Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju > stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai > neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis > mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už > nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus > litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke. > > O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones > jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu > kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip > įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti > brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas > vyktų pagal sutartį. > > > > > 2012.03.30 16:48, T:) rašė: >> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :) >> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai >> dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :) >> >> T:) >> >> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone >>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio >>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis >>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą >>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai >>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės >>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne >>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. >>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties >>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. >>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. >>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas >>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti >>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime >>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos >>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po >>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už >>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - >>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona >>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi >>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - >>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau >>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". >>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai >>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite >>> avansą". >>> >>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis >>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir >>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo >>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors >>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia >>> "prekyba" dar neteko susidurti. >>>