renlena ir pan. glamurines ar taikancios i glamurines interjeto elementu, baldu ir kitu moteriskai akiai uzkliunanciu interjero shuduku parduotuves pagrinde gyvena is dizaineriu atvestu pardavimu: turi jos keliolika-keliasdesimt rimtesniu baldu liniju, kurios yra originalios savo isvaizda ar patikimumu ir duoda gera procenta dizaineriui, o ten jei su logistika netvarkoj ar siaip bb deje, tai visur pasitaiko, ai - gali but dar tupesnis biznio modelis: baldu ar gamintoju jie tiesiogiai neatstovauja, turi ju storus katalogus 1998metu ir kelis nutrintus pavyzdzius, o visa kita "gali atvezt" uz 50-200% antkaini, aisku nei kainos nei patys modeliai daznai neatitinka galiu sporint kad dyrikas irgi bus toks giliai shirdy nerealizaves saves interjero specialistas, vis taikantis atrast save (nisha savo verslui) imk bapkes ir eik ten, kur sumoki-pasiimi. moteriai turesi aiskiai pasakyt, kad anie zhulikai ir visi kiti kur be avanso nejuda, nes jei nepaaiskinsi, tai vel pamatys kokia italiska apdulkejusia kede ir vel viskas is pradziu "RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... > > Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone > Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio > mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis > dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą > pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai > užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės > vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne > tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. > Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties > sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. > Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. > Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas > gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti > į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime > atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos > pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po > savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už > sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - > kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona > atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi > atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - > savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau > atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". > Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai > per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite avansą". > > Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis > silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir > tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo > labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors > iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia > "prekyba" dar neteko susidurti.