Ir ko mes tokie pikti? Kaip matai, diskusija neišnyko, netgi pradinis subj nepakeistas, todėl juodas darbas kontoros atžvilgiu padarytas ir jis neanuliuotas. O kad turėčiau ant kažko ilgai pykti - ne mano charakteriui, tuo labiau kad man asmeniškai specialiai kažkas nekenkė, buvo tik blogas darbo organizavimas ir kažkokie keisti pasiteisinimai, be to sutartis įvykdyta ir problema išspręsta greičiau nei buvau nusiteikęs. Ar daugiau iš ten pirksiu ir ar rekomenduosiu iš ten pirkti kitiems - jau kitas klausimas. 2012.04.07 23:21, eimaz rašė: > kaip greit suminkštėjo tonas :) jau protiškai įgalios pasidarė? gal į > skundai.lt dar viešai atsiprašyk? > > "RaR" wrote in message news:jlovti$h6l$1@trimpas.omnitel.net... > > > Taigi, kaip jau supratote, atėjo istorijos pabaiga ir ji laiminga. Kėdės > jau namuose, kainavo tiek, kiek buvo parašyta sutartyje, iš sumos > išskaičiuoti priklausantys delspinigiai, atsiprašyta už nesusipratimus. > Tiesa, pranešant, kad prekės jau atvyko mane pavadino tuo piktu klientu, > rašinėjančiu internete. Nežinau, ar šis parašymas pagreitino kėdžių > pristatymą, ar tiesiog paskutinį kartą iš tikrųjų fabrike užmiršo jas > įdėti, o aš tai palaikiau eiliniu išdūrinėjimu, dėl ko čia ir parašiau. > > Kad parašiau iš principo nesigailiu - ten su užsakymu ir pristatymu > tikrai yra nesusipratimų, tik gal antraštė buvo kiek per riebi ir dėl > jos prieš jaunas simpatiškas pardavėjas buvo kiek nejauku. Nelabai > suprantama ir kodėl jos ten turi sėdėti savaitgaliais, kai klientų > praktiškai nėra, gerai kad nors rytoj, per Velykas, nedirbs.