Tema: Re: Renlena Vilniuje Savanorių prospekte dirba protiškai neįgalios moteriškės?
Autorius: bzik
Data: 2012-04-02 15:38:40
Ne tik našumas, bet apskritai požiūris į pardavimą ir aptarnavimą LT keistas. Į paklausimus meilu gauni 1-2 atsakymus iš 10 siųstų. Dalis atsako po dienos kitos. Toks vaizdas, kad tik skambindamas gali gaut info. Paskutiniu metu įvairią smulkmę perku užsieny. Į klausimą beveik visada gauni atsakymą per kelias valandas.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4kss$lt7$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, akivaizdu kodėl pas mus toks bardakas. Daugumos klientų toks 
> požiūris - "tiek to, šiandien mane pagaidino, kitąkart aš pabandysiu 
> pagaidinti ką nors kitą". Ir iš kur bus toj Lietuvėlėj darbo našumas, 
> jei samdomos pardavėjos negali net kėdės parduoti - tai turi daryti 
> direktorius? Matyt, jūsų kontorose irgi tokia pati tvarka, todėl prie to 
> pripratę.
> 
> 
> 
> 2012.03.30 18:20, Markuz rašė:
>> na jei tu jauti pasitenkinima is viso sito .. tada why not .. antraip
>> pasiimi pinigus ir eini pas kitas kedes.
>>
>> "RaR"<RaR@lt.lt>  wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju
>>> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai
>>> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis
>>> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už
>>> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus
>>> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke.
>>>
>>> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones
>>> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu
>>> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip
>>> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti
>>> brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas
>>> vyktų pagal sutartį.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> 2012.03.30 16:48, T:) rašė:
>>>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :)
>>>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai
>>>> dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :)
>>>>
>>>> T:)
>>>>
>>>> "RaR"<RaR@lt.lt>   wrote in message
>>>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone
>>>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio
>>>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis
>>>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą
>>>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai
>>>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės
>>>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne
>>>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti.
>>>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties
>>>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai.
>>>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins.
>>>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas
>>>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti
>>>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime
>>>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos
>>>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po
>>>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už
>>>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai -
>>>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona
>>>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi
>>>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio -
>>>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau
>>>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime".
>>>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai
>>>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite
>>>>> avansą".
>>>>>
>>>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis
>>>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir
>>>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo
>>>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors
>>>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia
>>>>> "prekyba" dar neteko susidurti.
>>>>>
>>
>>