Tema: Re: Renlena Vilniuje Savanorių prospekte dirba protiškai neįgalios moteriškės?
Autorius: bzik
Data: 2012-04-02 16:08:44
kaip sykis dabar bandau vezeju patikimuma :) Prekė didokų išmatavimų ir keliolikos kg. Daviau užklausą 4 firmoms, nes tipiniai tūrio pavyzdžiai man netiko. Atsiliepė 1. Į vėlesnius paklausimus nebeatsakinėjo. Porą kartų skambinausi ar tikrai viskas ok. Atsakymai be jokio konkretumo: "turbūt gavom, ne nebuvo atvejų, kad negautume", "jau važiuojam, kai atvažiuosim, susisieksim". 


"m&m" <m&m@nospam.eu> wrote in message news:jlc79g$1a6$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kad ir stambiagabaricius jau nera problemu nusipirkt, ypac is UK =) 
> deliveraiai gerai dirba LT<->UK ir atvirksciai
> 
> 
> On 02/04/2012 15:38, bzik wrote:
>> Ne tik našumas, bet apskritai požiūris į pardavimą ir aptarnavimą LT keistas. Į paklausimus meilu gauni 1-2 atsakymus iš 10 siųstų. Dalis atsako po dienos kitos. Toks vaizdas, kad tik skambindamas gali gaut info. Paskutiniu metu įvairią smulkmę perku užsieny. Į klausimą beveik visada gauni atsakymą per kelias valandas.
>>
>> "RaR"<RaR@lt.lt>  wrote in message news:jl4kss$lt7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na, akivaizdu kodėl pas mus toks bardakas. Daugumos klientų toks
>>> požiūris - "tiek to, šiandien mane pagaidino, kitąkart aš pabandysiu
>>> pagaidinti ką nors kitą". Ir iš kur bus toj Lietuvėlėj darbo našumas,
>>> jei samdomos pardavėjos negali net kėdės parduoti - tai turi daryti
>>> direktorius? Matyt, jūsų kontorose irgi tokia pati tvarka, todėl prie to
>>> pripratę.
>>>
>>>
>>>
>>> 2012.03.30 18:20, Markuz rašė:
>>>> na jei tu jauti pasitenkinima is viso sito .. tada why not .. antraip
>>>> pasiimi pinigus ir eini pas kitas kedes.
>>>>
>>>> "RaR"<RaR@lt.lt>   wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju
>>>>> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai
>>>>> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis
>>>>> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už
>>>>> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus
>>>>> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke.
>>>>>
>>>>> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones
>>>>> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu
>>>>> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip
>>>>> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti
>>>>> brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas
>>>>> vyktų pagal sutartį.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012.03.30 16:48, T:) rašė:
>>>>>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :)
>>>>>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai
>>>>>> dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :)
>>>>>>
>>>>>> T:)
>>>>>>
>>>>>> "RaR"<RaR@lt.lt>    wrote in message
>>>>>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone
>>>>>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio
>>>>>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis
>>>>>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą
>>>>>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai
>>>>>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės
>>>>>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne
>>>>>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti.
>>>>>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties
>>>>>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai.
>>>>>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins.
>>>>>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas
>>>>>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti
>>>>>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime
>>>>>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos
>>>>>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po
>>>>>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už
>>>>>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai -
>>>>>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona
>>>>>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi
>>>>>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio -
>>>>>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau
>>>>>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime".
>>>>>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai
>>>>>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite
>>>>>>> avansą".
>>>>>>>
>>>>>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis
>>>>>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir
>>>>>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo
>>>>>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors
>>>>>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia
>>>>>>> "prekyba" dar neteko susidurti.
>>>>>>>
>>>>
>>> >
>