kaip sykis dabar bandau vezeju patikimuma :) Prekė didokų išmatavimų ir keliolikos kg. Daviau užklausą 4 firmoms, nes tipiniai tūrio pavyzdžiai man netiko. Atsiliepė 1. Į vėlesnius paklausimus nebeatsakinėjo. Porą kartų skambinausi ar tikrai viskas ok. Atsakymai be jokio konkretumo: "turbūt gavom, ne nebuvo atvejų, kad negautume", "jau važiuojam, kai atvažiuosim, susisieksim". "m&m" <m&m@nospam.eu> wrote in message news:jlc79g$1a6$1@trimpas.omnitel.net... > tai kad ir stambiagabaricius jau nera problemu nusipirkt, ypac is UK =) > deliveraiai gerai dirba LT<->UK ir atvirksciai > > > On 02/04/2012 15:38, bzik wrote: >> Ne tik našumas, bet apskritai požiūris į pardavimą ir aptarnavimą LT keistas. Į paklausimus meilu gauni 1-2 atsakymus iš 10 siųstų. Dalis atsako po dienos kitos. Toks vaizdas, kad tik skambindamas gali gaut info. Paskutiniu metu įvairią smulkmę perku užsieny. Į klausimą beveik visada gauni atsakymą per kelias valandas. >> >> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4kss$lt7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na, akivaizdu kodėl pas mus toks bardakas. Daugumos klientų toks >>> požiūris - "tiek to, šiandien mane pagaidino, kitąkart aš pabandysiu >>> pagaidinti ką nors kitą". Ir iš kur bus toj Lietuvėlėj darbo našumas, >>> jei samdomos pardavėjos negali net kėdės parduoti - tai turi daryti >>> direktorius? Matyt, jūsų kontorose irgi tokia pati tvarka, todėl prie to >>> pripratę. >>> >>> >>> >>> 2012.03.30 18:20, Markuz rašė: >>>> na jei tu jauti pasitenkinima is viso sito .. tada why not .. antraip >>>> pasiimi pinigus ir eini pas kitas kedes. >>>> >>>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju >>>>> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai >>>>> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis >>>>> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už >>>>> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus >>>>> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke. >>>>> >>>>> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones >>>>> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu >>>>> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip >>>>> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti >>>>> brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas >>>>> vyktų pagal sutartį. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> 2012.03.30 16:48, T:) rašė: >>>>>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :) >>>>>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai >>>>>> dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :) >>>>>> >>>>>> T:) >>>>>> >>>>>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >>>>>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone >>>>>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio >>>>>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis >>>>>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą >>>>>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai >>>>>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės >>>>>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne >>>>>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. >>>>>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties >>>>>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. >>>>>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. >>>>>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas >>>>>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti >>>>>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime >>>>>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos >>>>>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po >>>>>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už >>>>>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - >>>>>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona >>>>>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi >>>>>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - >>>>>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau >>>>>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". >>>>>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai >>>>>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite >>>>>>> avansą". >>>>>>> >>>>>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis >>>>>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir >>>>>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo >>>>>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors >>>>>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia >>>>>>> "prekyba" dar neteko susidurti. >>>>>>> >>>> >>> > >