Jei atvirai, tai aš perdaviau šios diskusijos nuorodą buvusiai tos kontoros darbuotojai, o ta jau savo buvusiom bendradarbėm... ;) :))) On Sat, 07 Apr 2012 12:03:57 +0300, RaR <RaR@lt.lt> wrote: > > Taigi, kaip jau supratote, atėjo istorijos pabaiga ir ji laiminga. Kėdės > jau namuose, kainavo tiek, kiek buvo parašyta sutartyje, iš sumos > išskaičiuoti priklausantys delspinigiai, atsiprašyta už nesusipratimus. > Tiesa, pranešant, kad prekės jau atvyko mane pavadino tuo piktu klientu, > rašinėjančiu internete. Nežinau, ar šis parašymas pagreitino kėdžių > pristatymą, ar tiesiog paskutinį kartą iš tikrųjų fabrike užmiršo jas > įdėti, o aš tai palaikiau eiliniu išdūrinėjimu, dėl ko čia ir parašiau. > > Kad parašiau iš principo nesigailiu - ten su užsakymu ir pristatymu > tikrai yra nesusipratimų, tik gal antraštė buvo kiek per riebi ir dėl > jos prieš jaunas simpatiškas pardavėjas buvo kiek nejauku. Nelabai > suprantama ir kodėl jos ten turi sėdėti savaitgaliais, kai klientų > praktiškai nėra, gerai kad nors rytoj, per Velykas, nedirbs.