tu tikiesi be teismo dar ir delspinigius išsireikalauti? :)) papasakok po to kaip sekėsi ir kiek dar laiko užtrukai kol "užsidirbai" tuos 50Lt delspinigių :) "RaR" wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net... Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke. O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas vyktų pagal sutartį. 2012.03.30 16:48, T:) rašė: > Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :) > O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai > dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :) > > T:) > > "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message > news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone >> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio >> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis >> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą >> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai >> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės >> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne >> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. >> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties >> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. >> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. >> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas >> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti >> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime >> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos >> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po >> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už >> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - >> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona >> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi >> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - >> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau >> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". >> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai >> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite avansą". >> >> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis >> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir >> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo >> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors >> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia >> "prekyba" dar neteko susidurti. >>