Tai kad kai paskambinu - sako tuoj tuoj. Na tai ir laukiu. Delspinigiai gi ne man kapsi, stambios sumos aš niekur neįkišęs. Ir nesinervinu. Paprasčiausiai nustebęs - atrodo, suaugusios moteriškės, o elgiasi kaip maži vaikai, maždaug "matau pro langą, mašina su prekėmis atvažiuoja", paskambini po savaitės "va, jau atvažiavo prekes iškrauna", po to "oi, jūsų kėdžių neradom", po to - "oi, neužsakėme", po to "užsakėme, jau atvažiuoja" ir vėl iš pradžių. 2012.04.02 14:49, DK rašė: > Bet tu netaip padeti nusvieti. Paeme is taves 100 lt. uz preke, ir poto > sako, zek, nu cia bbz, nezinau kada bus tos prekes. Imk atgal 100 lt. > O tu - ne ne, davai man prekes vezk bet kokiu atveju. > Tai atvez manau tas kedes tau koki birzeli. > > P.S. Man tai si istorija primena apie kurmiu baidykle, kur zmogelis > Prienuose kankinasi. Jam Senukai ir pinigus atidave uz ta prietaisa, ir > pripazino, kad sudo ten gabalas, o ne baidykle o jis vis dar bando > issireikalauti, kad baidykle baidytu ir senukai jo soda suartu :) > > > RaR wrote: >> Ta prasme, kai parduotuvėje iš tavęs paima šimtą litų ir neduoda >> prekės, turi pabrukti uodegą ir sliūkinti sau, nes dėl tokios sumos >> neapsimoka į teismą kreiptis? O neatrodo, kad teismas iš vagies gali >> ne tik tą šimtą litų paimti, bet kompensaciją už ieškovo, teismo >> išlaidas, moralinę kompensaciją ieškovui ir pan? >> >> >> >> >> 2012.03.30 18:34, CatBlack rašė: >>> Idomu, kokia ten suma, ar apsimokes del jos kreiptis i teisma? >>> >>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >>> news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju >>> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai >>> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis >>> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už >>> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus >>> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke. >>> >>> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones >>> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu >>> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip >>> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka >>> mokėti brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad >>> viskas vyktų pagal sutartį. >>> >>> >>> >>> >>> 2012.03.30 16:48, T:) rašė: >>>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :) >>>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O >>>> tai dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :) >>>> >>>> T:) >>>> >>>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >>>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų >>>>> salone >>>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio >>>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis >>>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad >>>>> avansą >>>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, >>>>> ilgai >>>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar >>>>> savaitės >>>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, >>>>> nurodė ne >>>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. >>>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties >>>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. >>>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. >>>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas >>>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali >>>>> pristatyti >>>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime >>>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos >>>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas >>>>> neskambina. Po >>>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už >>>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina >>>>> žmonai - >>>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona >>>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj >>>>> turi >>>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu >>>>> skambučio - >>>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau >>>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". >>>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, >>>>> gamintojai >>>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite >>>>> avansą". >>>>> >>>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis >>>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir >>>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo >>>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors >>>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia >>>>> "prekyba" dar neteko susidurti. >>>> >