Tema: Re: Renlena Vilniuje Savanorių prospekte dirba protiškai neįgalios moteriškės?
Autorius: DK
Data: 2012-04-02 14:49:27
Bet tu netaip padeti nusvieti. Paeme is taves 100 lt. uz preke, ir poto 
sako, zek, nu cia bbz, nezinau kada bus tos prekes. Imk atgal 100 lt.
O tu  - ne ne, davai man prekes vezk bet kokiu atveju.
Tai atvez manau tas kedes tau koki birzeli.

P.S. Man tai si istorija primena apie kurmiu baidykle, kur zmogelis 
Prienuose kankinasi. Jam Senukai ir pinigus atidave uz ta prietaisa, ir 
pripazino, kad sudo ten gabalas, o ne baidykle o jis vis dar bando 
issireikalauti, kad baidykle baidytu ir senukai jo soda suartu :)


RaR wrote:
> Ta prasme, kai parduotuvėje iš tavęs paima šimtą litų ir neduoda prekės, 
> turi pabrukti uodegą ir sliūkinti sau, nes dėl tokios sumos neapsimoka į 
> teismą kreiptis? O neatrodo, kad teismas iš vagies gali ne tik tą šimtą 
> litų paimti, bet kompensaciją už ieškovo, teismo išlaidas, moralinę 
> kompensaciją ieškovui ir pan?
> 
> 
> 
> 
> 2012.03.30 18:34, CatBlack rašė:
>> Idomu, kokia ten suma, ar apsimokes del jos kreiptis i teisma?
>>
>> "RaR"<RaR@lt.lt>  wrote in message 
>> news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju
>> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai
>> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis
>> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už
>> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus
>> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke.
>>
>> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones
>> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu
>> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip
>> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka
>> mokėti brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad
>> viskas vyktų pagal sutartį.
>>
>>
>>
>>
>> 2012.03.30 16:48, T:) rašė:
>>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :)
>>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O 
>>> tai dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :)
>>>
>>> T:)
>>>
>>> "RaR"<RaR@lt.lt>   wrote in message 
>>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų 
>>>> salone
>>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio
>>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis
>>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad 
>>>> avansą
>>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai
>>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar 
>>>> savaitės
>>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, 
>>>> nurodė ne
>>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti.
>>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties
>>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai.
>>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins.
>>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas
>>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali 
>>>> pristatyti
>>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime
>>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos
>>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas 
>>>> neskambina. Po
>>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už
>>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina 
>>>> žmonai -
>>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona
>>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi
>>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio -
>>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau
>>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime".
>>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai
>>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite 
>>>> avansą".
>>>>
>>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis
>>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir
>>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo
>>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors
>>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia
>>>> "prekyba" dar neteko susidurti.
>>> >