Palaikau RaR, nepamirsk papasakoti istorijos pabaigos. Pasiskaicius nuomoniu apie sia istojija, pakalbejus su zmonem apie panasias istorijas pasidaro liudna, nes daugelis (jau norejau rasyti dauguma) serga "AUKOS SINDROMU". Sunkiai pagydoma liga... "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4uct$utl$1@trimpas.omnitel.net... > Tai vadinasi jie taip ir dirba. Keista, kad iki šiol gyvuoja. Matyt, retas > klientas turi noro ir kantrybės juos kaip nors "pritrumpinti". Ką gi, > pradėsime domėtis kas jiems vadovauja ir ką mano apie tą savo vadovavimą. > Vienas kitas skambutis į savaitę ar koks užklausimas į atitinkamas > tarnybas man daug laiko nekainuos, sėdėti turime ant ko, o delspinigiai, > bent jau formaliai, juk ne man tiksi... > > Dėl to jaunimo tai... Iš mums prekes parduodančios įmonės išėjo viena > normali vadybininkė, vietoje jos mus aptarnauti paskirta pora naujų. Tai > nuo to laiko iš tos įmonės nebesugebame nieko nusipirkti. Nežinau kaip bus > toliau. > > > > 2012.03.30 20:49, Kęstas rašė: >> užuojauta. esu susidūręs su Renlena tik kartą ir Kaune, bet ŠŪDINESNIO >> aptarnavimo gyvenime nesu patyręs. jeigu būčiau netingėjęs, pakepinčiau >> juos ant vartotojų teisių gynimo tarnybos grotelių, bet labai tingėjau.. >> esmė ta, kad pirkau baldus iš Vinnotti kolekcijos (lenkų), buvo du >> defektai. Reklamaciją užpildžiau laiku, tačiau vienos detalės laukiau >> puse metų, o antros - berods pusantrų. jau senai buvau ją pamiršęs ir >> pats pasitvarkęs baldą. be to, daiktas, iš kurio buvo galima be nuostolių >> to daikto išvaizdai išimti tą pusantrų metų keliavusią detalę, visą laiką >> stovėjo salone ekspozicijoje. >> o pirmoji dalis tai buvo kritinė, dėl jos negalėjau lovos surinkti, >> tačiau kai po šešiagubo maksimalaus termino viršijimo (reklamacijos neva >> įvykdomos per mėnesį) atvažiavau atsiimti tos detalės, man jos neatidavė, >> nes neturėjau su savimi brokuotos detalės. Teko važiuoti namo ir kitą >> dieną atvežti brokuotą lovos koją, kurios tik per stebuklą nebuvau >> išmetęs. niekam ji nebuvo įdomi - tiesiog liepė atsivežti ir nieko mes >> nežinom. beje, visi atsakingi darbuotojai - panos studentiško amžiaus. o >> dar liaudis aiškina, kad jaunimas išgelbės Lietuvą ;)) >> aišku, kai kreipiesi, tai iš karto pažadama ką nors duoti arba >> paskambinti po savaitės, bet.. ką čia ir bepridursi. >> >> Žodžiu, niekam nerekomenduoju prasidėti su šitais klounais, užuojauta >> tiems, kurie prasidėjo, ir sveikinimai tiems, kuriems viskas sklandžiai >> praėjo ;) >> >>