Tema: Re: Renlena Vilniuje Savanorių prospekte dirba protiškai neįgalios moteriškės?
Autorius: m&m <m&m@nospam.eu>
Data: 2012-04-02 15:49:52
tai kad ir stambiagabaricius jau nera problemu nusipirkt, ypac is UK =) 
deliveraiai gerai dirba LT<->UK ir atvirksciai


On 02/04/2012 15:38, bzik wrote:
> Ne tik našumas, bet apskritai požiūris į pardavimą ir aptarnavimą LT keistas. Į paklausimus meilu gauni 1-2 atsakymus iš 10 siųstų. Dalis atsako po dienos kitos. Toks vaizdas, kad tik skambindamas gali gaut info. Paskutiniu metu įvairią smulkmę perku užsieny. Į klausimą beveik visada gauni atsakymą per kelias valandas.
>
> "RaR"<RaR@lt.lt>  wrote in message news:jl4kss$lt7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na, akivaizdu kodėl pas mus toks bardakas. Daugumos klientų toks
>> požiūris - "tiek to, šiandien mane pagaidino, kitąkart aš pabandysiu
>> pagaidinti ką nors kitą". Ir iš kur bus toj Lietuvėlėj darbo našumas,
>> jei samdomos pardavėjos negali net kėdės parduoti - tai turi daryti
>> direktorius? Matyt, jūsų kontorose irgi tokia pati tvarka, todėl prie to
>> pripratę.
>>
>>
>>
>> 2012.03.30 18:20, Markuz rašė:
>>> na jei tu jauti pasitenkinima is viso sito .. tada why not .. antraip
>>> pasiimi pinigus ir eini pas kitas kedes.
>>>
>>> "RaR"<RaR@lt.lt>   wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju
>>>> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai
>>>> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis
>>>> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už
>>>> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus
>>>> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke.
>>>>
>>>> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones
>>>> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu
>>>> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip
>>>> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti
>>>> brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas
>>>> vyktų pagal sutartį.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2012.03.30 16:48, T:) rašė:
>>>>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :)
>>>>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai
>>>>> dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :)
>>>>>
>>>>> T:)
>>>>>
>>>>> "RaR"<RaR@lt.lt>    wrote in message
>>>>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone
>>>>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio
>>>>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis
>>>>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą
>>>>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai
>>>>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės
>>>>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne
>>>>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti.
>>>>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties
>>>>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai.
>>>>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins.
>>>>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas
>>>>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti
>>>>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime
>>>>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos
>>>>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po
>>>>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už
>>>>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai -
>>>>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona
>>>>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi
>>>>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio -
>>>>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau
>>>>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime".
>>>>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai
>>>>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite
>>>>>> avansą".
>>>>>>
>>>>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis
>>>>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir
>>>>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo
>>>>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors
>>>>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia
>>>>>> "prekyba" dar neteko susidurti.
>>>>>>
>>>
>> >