tai kad ir stambiagabaricius jau nera problemu nusipirkt, ypac is UK =) deliveraiai gerai dirba LT<->UK ir atvirksciai On 02/04/2012 15:38, bzik wrote: > Ne tik našumas, bet apskritai požiūris į pardavimą ir aptarnavimą LT keistas. Į paklausimus meilu gauni 1-2 atsakymus iš 10 siųstų. Dalis atsako po dienos kitos. Toks vaizdas, kad tik skambindamas gali gaut info. Paskutiniu metu įvairią smulkmę perku užsieny. Į klausimą beveik visada gauni atsakymą per kelias valandas. > > "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4kss$lt7$1@trimpas.omnitel.net... >> Na, akivaizdu kodėl pas mus toks bardakas. Daugumos klientų toks >> požiūris - "tiek to, šiandien mane pagaidino, kitąkart aš pabandysiu >> pagaidinti ką nors kitą". Ir iš kur bus toj Lietuvėlėj darbo našumas, >> jei samdomos pardavėjos negali net kėdės parduoti - tai turi daryti >> direktorius? Matyt, jūsų kontorose irgi tokia pati tvarka, todėl prie to >> pripratę. >> >> >> >> 2012.03.30 18:20, Markuz rašė: >>> na jei tu jauti pasitenkinima is viso sito .. tada why not .. antraip >>> pasiimi pinigus ir eini pas kitas kedes. >>> >>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju >>>> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai >>>> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis >>>> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už >>>> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus >>>> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke. >>>> >>>> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones >>>> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu >>>> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip >>>> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti >>>> brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas >>>> vyktų pagal sutartį. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> 2012.03.30 16:48, T:) rašė: >>>>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :) >>>>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai >>>>> dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :) >>>>> >>>>> T:) >>>>> >>>>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >>>>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone >>>>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio >>>>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis >>>>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą >>>>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai >>>>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės >>>>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne >>>>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. >>>>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties >>>>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. >>>>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. >>>>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas >>>>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti >>>>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime >>>>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos >>>>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po >>>>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už >>>>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - >>>>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona >>>>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi >>>>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - >>>>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau >>>>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". >>>>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai >>>>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite >>>>>> avansą". >>>>>> >>>>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis >>>>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir >>>>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo >>>>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors >>>>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia >>>>>> "prekyba" dar neteko susidurti. >>>>>> >>> >> >