Manau, kad direktorius kažkokias vištas pasamdęs, kurios ne tik kad nesugeba kėdžių parduoti, bet ir pasakyti klientui kame problema. Jau vien tai yra didžiulė jo, kaip direktoriaus, problema. O pardavėjų bendravime gal ir galima įžvelgti kažkokį sportinį interesą, nes jokios logikos jame aš nematau. O ką direktorius apie tas kėdes mano, sužinosime jei prieis iki to reikalas. 2012.03.31 13:13, ozzy rašė: > Tai manai tas direktorius tau kedziu neduoda del sportinio intereso? > > On 3/31/2012 12:45 PM, RaR wrote: >> Tai be abejo pirkčiau už sutartą kainą, kitaip kam apskritai tos visos >> sutartys ir įstatymai reikalingi? Juk pardavėjas laisvanoriškai prisiima >> įsipareigojimus parduoti už tam tikrą kainą ir mokėti numatytas >> netesybas sutarties nevykdymo atveju, beje, kaip ir pirkėjas. O jei >> kiaušiniai atpigo - pirkėjas turi teisę laužyti sutartį ir nepirkti už >> sutartą kainą? Grįžtant prie tų kėdžių - pamačiau kitur pigesnes ir >> geresnes, tai man reikalauti atiduoti avansą ir vežti kėdes atgal >> gamintojui? Jei nemoki prekiauti ir valdyti savo verslo rizikos - >> užleisk vietą mokantiems. >> >> Tad ir prekyba man daug labiau prie širdies amerikoniška nei rusiška. >> >> >> >> 2012.03.31 10:25, ozzy rašė: >>> Isvivaizduok butum pirkes kiausiniu deze, per pastaraji men jie pabrango >>> dvigubai cia irgi apsimestum durneliu ir megintum ismust uz sutarta >>> kaina. Cia taspac kas rast koki sena senuku bukleta ir plesyt akis gaut >>> nuolaida. >>> >>> Jau ta amerikoniska susireiksminusiu nuskriaustu pirkeju mada tai neduok >>> dieve.. >>> >>> >>> >>> On 3/31/2012 9:14 AM, RaR wrote: >>>> Aš esu kitokios nuomonės. Aišku, pačiam žymiai paprasčiau >>>> nusispjauti ir >>>> eiti kitur, didžioji dauguma taip ir daro. Bet jei niekas iš nieko >>>> nereikalauja laikytis sutarčių ir įstatymų, tai niekas jų ir nesilaiko. >>>> Tokias kontoras reikia gaidint kiek įmanoma ir finansiškai, ir siundant >>>> įvairius kontrolierius, kad jų visai nebeliktų, arba pradėtų normaliai >>>> dirbti. Kai niekas iš nieko nereikalauja, galiausiai vienas iš >>>> dešimties >>>> kromelių daugmaž normaliai dirbs, o lakstyti iš vieno į kitą kol >>>> pataikysi ant to nededančio ant kliento ir visų sutarčių - ne biznis >>>> nei >>>> laiko, nei nervų atžvilgiu. >>>> >>>> Tuo mes ir skiriamės nuo kokių vokiečių ar šveicarų - anie pamatę kažką >>>> pažeidinėjant įstatymus tuoj praneš kur reikia. Pas mus gi net pats >>>> gavęs spyrį į užpakalį suglaus ausis ir eis ieškoti laimės kitur. >>>> Tipiškas rusiškas-totoriškas mentalitetas. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> 2012.03.30 22:07, Markuz rašė: >>>>> jeigu jus turit tiek laiko gaisint save del suknistu kedziu ir keliu >>>>> simtu >>>>> litu kompensacijos (kuria atsiimt dar reikes nuzingsniuot kelius) .. >>>>> tai >>>>> Lietuvelej darbo nasumo nepadidinsit. Nepatiko kontora, atsiimat >>>>> pinigus, >>>>> einat i kita, pas kuria geresni atsiliepimai. Satisfakcijai islaust >>>>> galit >>>>> paskust instancijai ir pamirst viska. Jeigu kitos kontoros uz savo >>>>> servisa >>>>> ima didesni piniga, tada cia jau visai kiti klausimai. Anyway, >>>>> tampymasis >>>>> "as tave-tu mane", rezultatu neduos. >>>>> >>>>> "70005"<70005@usa.net> wrote in message >>>>> news:jl4njq$osg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >>>>>> news:jl4kss$lt7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na, akivaizdu kodėl pas mus toks bardakas. Daugumos klientų toks >>>>>>> požiūris - "tiek to, šiandien mane pagaidino, kitąkart aš pabandysiu >>>>>>> pagaidinti ką nors kitą". Ir iš kur bus toj Lietuvėlėj darbo >>>>>>> našumas, jei >>>>>>> samdomos pardavėjos negali net kėdės parduoti - tai turi daryti >>>>>>> direktorius? Matyt, jūsų kontorose irgi tokia pati tvarka, todėl >>>>>>> prie to >>>>>>> pripratę. >>>>>> >>>>>> +++ >>>>>> >>>>>> Aš irgi nesuprantu debilizmo toleravimo. Klausimas dar, kas >>>>>> blogiau, ar >>>>>> tokios firmos, ar žmonių nereiklumas joms. >>>>> >>>>> >>> >