kaip greit suminkštėjo tonas :) jau protiškai įgalios pasidarė? gal į skundai.lt dar viešai atsiprašyk? "RaR" wrote in message news:jlovti$h6l$1@trimpas.omnitel.net... Taigi, kaip jau supratote, atėjo istorijos pabaiga ir ji laiminga. Kėdės jau namuose, kainavo tiek, kiek buvo parašyta sutartyje, iš sumos išskaičiuoti priklausantys delspinigiai, atsiprašyta už nesusipratimus. Tiesa, pranešant, kad prekės jau atvyko mane pavadino tuo piktu klientu, rašinėjančiu internete. Nežinau, ar šis parašymas pagreitino kėdžių pristatymą, ar tiesiog paskutinį kartą iš tikrųjų fabrike užmiršo jas įdėti, o aš tai palaikiau eiliniu išdūrinėjimu, dėl ko čia ir parašiau. Kad parašiau iš principo nesigailiu - ten su užsakymu ir pristatymu tikrai yra nesusipratimų, tik gal antraštė buvo kiek per riebi ir dėl jos prieš jaunas simpatiškas pardavėjas buvo kiek nejauku. Nelabai suprantama ir kodėl jos ten turi sėdėti savaitgaliais, kai klientų praktiškai nėra, gerai kad nors rytoj, per Velykas, nedirbs.