Man visiškai pofig kas ten jų dirikas, kokie jo pomėgiai ir svajonės, koks ten jų verslo modelis ir iš ko jie gyvena. Jei pasirašė sutartį - tegu vykdo jos punktus. O šiaip jau vienas pagrindinių mano rašinėlių čia tikslų - nors keliais žmonėmis sumažinti jų potencialią klientūrą. Jei patys būtume žinoję kas tai per kontora, nebūtume ir nosies ten kišę. Dabar gi bandysiu išsiaiškinti santykius. 2012.03.31 00:58, audrius rašė: > renlena ir pan. glamurines ar taikancios i glamurines interjeto elementu, baldu ir kitu moteriskai akiai uzkliunanciu interjero shuduku parduotuves pagrinde gyvena is dizaineriu atvestu pardavimu: turi jos keliolika-keliasdesimt rimtesniu baldu liniju, kurios yra originalios savo isvaizda ar patikimumu ir duoda gera procenta dizaineriui, o ten jei su logistika netvarkoj ar siaip bb deje, tai visur pasitaiko, ai - gali but dar tupesnis biznio modelis: baldu ar gamintoju jie tiesiogiai neatstovauja, turi ju storus katalogus 1998metu ir kelis nutrintus pavyzdzius, o visa kita "gali atvezt" uz 50-200% antkaini, aisku nei kainos nei patys modeliai daznai neatitinka > galiu sporint kad dyrikas irgi bus toks giliai shirdy nerealizaves saves interjero specialistas, vis taikantis atrast save (nisha savo verslui) > > imk bapkes ir eik ten, kur sumoki-pasiimi. moteriai turesi aiskiai pasakyt, kad anie zhulikai ir visi kiti kur be avanso nejuda, nes jei nepaaiskinsi, tai vel pamatys kokia italiska apdulkejusia kede ir vel viskas is pradziu > > "RaR"<RaR@lt.lt> parašė naujienų news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone >> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio >> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis >> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą >> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai >> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės >> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne >> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. >> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties >> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. >> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. >> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas >> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti >> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime >> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos >> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po >> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už >> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - >> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona >> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi >> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - >> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau >> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". >> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai >> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite avansą". >> >> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis >> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir >> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo >> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors >> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia >> "prekyba" dar neteko susidurti.