Tema: Re: Renlena Vilniuje Savanorių prospekte dirba protiškai neįgalios moteriškės?
Autorius: RaR
Data: 2012-03-31 09:27:35
Man visiškai pofig kas ten jų dirikas, kokie jo pomėgiai ir svajonės, 
koks ten jų verslo modelis ir iš ko jie gyvena. Jei pasirašė sutartį - 
tegu vykdo jos punktus.

O šiaip jau vienas pagrindinių mano rašinėlių čia tikslų - nors keliais 
žmonėmis sumažinti jų potencialią klientūrą. Jei patys būtume žinoję kas 
tai per kontora, nebūtume ir nosies ten kišę. Dabar gi bandysiu 
išsiaiškinti santykius.




2012.03.31 00:58, audrius rašė:
> renlena ir pan. glamurines ar taikancios i glamurines interjeto elementu, baldu ir kitu moteriskai akiai uzkliunanciu interjero shuduku parduotuves pagrinde gyvena is dizaineriu atvestu pardavimu: turi jos keliolika-keliasdesimt rimtesniu baldu liniju, kurios yra originalios savo isvaizda ar patikimumu ir duoda gera procenta dizaineriui, o ten jei su logistika netvarkoj ar siaip bb deje, tai visur pasitaiko, ai - gali but dar tupesnis biznio modelis: baldu ar gamintoju jie tiesiogiai neatstovauja, turi ju storus katalogus 1998metu ir kelis nutrintus pavyzdzius, o visa kita "gali atvezt" uz 50-200% antkaini, aisku nei kainos nei patys modeliai daznai neatitinka
> galiu sporint kad dyrikas irgi bus toks giliai shirdy nerealizaves saves interjero specialistas, vis taikantis atrast save (nisha savo verslui)
>
> imk bapkes ir eik ten, kur sumoki-pasiimi. moteriai turesi aiskiai pasakyt, kad anie zhulikai ir visi kiti kur be avanso nejuda, nes jei nepaaiskinsi, tai vel pamatys kokia italiska apdulkejusia kede ir vel viskas is pradziu
>
> "RaR"<RaR@lt.lt>  parašė naujienų news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone
>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio
>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis
>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą
>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai
>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės
>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne
>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti.
>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties
>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai.
>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins.
>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas
>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti
>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime
>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos
>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po
>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už
>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai -
>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona
>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi
>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio -
>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau
>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime".
>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai
>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite avansą".
>>
>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis
>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir
>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo
>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors
>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia
>> "prekyba" dar neteko susidurti.