Heh, prieš kokius 5 metus irgi teko panašiai pasicirkint su Renlena, daiktą gavau, delspinigius išminusavo, bet kai tiek problemų sukėlė, o ir žiūriu nieks nesikeičia - džiaugiuosi nuo tada apeidamas ratais. "Dex" parašė naujienų news:jl71uo$9f9$1@trimpas.omnitel.net... cha, prieš gerus 3 metus pirkau ten lova. Irgi iš lenkijos vežė. Sumokėjau avansą, sako po 3 savaičių bus. Nu ką, praėjo pusė metų, kol atvežė. Ir tai reikėjo skambinti n kartų ir knisti protą. Tada pamaniau, kad man tiesiog nepasisekė. Pasirodo - čia toks jų darbo stilius, ir ne pirmi metai. Dex 2012.03.30 16:14, RaR rašė: > > Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone > Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio > mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis > dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą > pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai > užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės > vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne > tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. > Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties > sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. > Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. > Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas > gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti > į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime > atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos > pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po > savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už > sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - > kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona > atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi > atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - > savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau > atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". > Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai > per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite avansą". > > Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis > silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir > tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo > labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors > iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia > "prekyba" dar neteko susidurti. -- Dex Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 90 Quattro 2.3 20V