užuojauta. esu susidūręs su Renlena tik kartą ir Kaune, bet ŠŪDINESNIO aptarnavimo gyvenime nesu patyręs. jeigu būčiau netingėjęs, pakepinčiau juos ant vartotojų teisių gynimo tarnybos grotelių, bet labai tingėjau.. esmė ta, kad pirkau baldus iš Vinnotti kolekcijos (lenkų), buvo du defektai. Reklamaciją užpildžiau laiku, tačiau vienos detalės laukiau puse metų, o antros - berods pusantrų. jau senai buvau ją pamiršęs ir pats pasitvarkęs baldą. be to, daiktas, iš kurio buvo galima be nuostolių to daikto išvaizdai išimti tą pusantrų metų keliavusią detalę, visą laiką stovėjo salone ekspozicijoje. o pirmoji dalis tai buvo kritinė, dėl jos negalėjau lovos surinkti, tačiau kai po šešiagubo maksimalaus termino viršijimo (reklamacijos neva įvykdomos per mėnesį) atvažiavau atsiimti tos detalės, man jos neatidavė, nes neturėjau su savimi brokuotos detalės. Teko važiuoti namo ir kitą dieną atvežti brokuotą lovos koją, kurios tik per stebuklą nebuvau išmetęs. niekam ji nebuvo įdomi - tiesiog liepė atsivežti ir nieko mes nežinom. beje, visi atsakingi darbuotojai - panos studentiško amžiaus. o dar liaudis aiškina, kad jaunimas išgelbės Lietuvą ;)) aišku, kai kreipiesi, tai iš karto pažadama ką nors duoti arba paskambinti po savaitės, bet.. ką čia ir bepridursi. Žodžiu, niekam nerekomenduoju prasidėti su šitais klounais, užuojauta tiems, kurie prasidėjo, ir sveikinimai tiems, kuriems viskas sklandžiai praėjo ;)