Na, akivaizdu kodėl pas mus toks bardakas. Daugumos klientų toks požiūris - "tiek to, šiandien mane pagaidino, kitąkart aš pabandysiu pagaidinti ką nors kitą". Ir iš kur bus toj Lietuvėlėj darbo našumas, jei samdomos pardavėjos negali net kėdės parduoti - tai turi daryti direktorius? Matyt, jūsų kontorose irgi tokia pati tvarka, todėl prie to pripratę. 2012.03.30 18:20, Markuz rašė: > na jei tu jauti pasitenkinima is viso sito .. tada why not .. antraip > pasiimi pinigus ir eini pas kitas kedes. > > "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message news:jl4ie5$jfg$1@trimpas.omnitel.net... >> Kėdės tai reikalingos, nes tokios formos, kurios gerai palįstų po nauju >> stalu, labai sunku rasti. Žmona tai nori jų kuo greičiau, aš tai labai >> neskubu. Delspinigiai pagal sutartį visi tiek kaupiasi ir per kelis >> mėnesius jau sudarys nemažą sutarties dalį. Kai suma pasieks baudos už >> nutraukimą dydį, tada reikės juos išmušti su avansu. Tuos kelis šimtus >> litų pas juos apsimoka laikyti daug labiau nei kokiame banke. >> >> O atsiimti avanso be jokios kompensacijos nelinkęs. Už tokias nesąmones >> jie turi patirti nors kokį finansinį nuostolį, gal tada su kitu klientu >> kitaip elgsis. Negaliu suprasti tos gumos tempimo prasmės. Gal jie taip >> įpratę - pasiūlo pigiau, pasirašo sutartį, o po to klientas sutinka mokėti >> brangiau arba neapsikentęs atsiima avansą? Aš visgi sieksiu, kad viskas >> vyktų pagal sutartį. >> >> >> >> >> 2012.03.30 16:48, T:) rašė: >>> Tai tik irodo, kad nx tau reikalingos tos kedes. :) >>> O siaip jau is pradziu turejai atsiimti avanso, jei tik siulosi. O tai >>> dabar zinok dar tiek pat laiko sugaisi kol ji atiduos :) >>> >>> T:) >>> >>> "RaR"<RaR@lt.lt> wrote in message >>> news:jl4bj0$c86$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Taigi, sausio pradžioje užsakėme, kažkokias lenkiškas kėdes baldų salone >>>> Renlena. Buvo kažkokia nuolaida, sumokėjome avansu internete. Po kokio >>>> mėnesio ar daugiau teiraujamės, o gal jos paskambino - klausia ar vis >>>> dar reikia mums tų kėdžių, kodėl nepervedėme avanso. Įrodome, kad avansą >>>> pervedėme, tada klausia ar reikia jas užsakyti, nes dar neužsakė, ilgai >>>> užtruks kol atveš. Mes sakome kad palauksime. Po kelių dienų ar savaitės >>>> vėl skambina, ir pareiškia kad pasirašant sutartį jie suklydo, nurodė ne >>>> tokią kainą, todėl mums reikia atsiimti avansą arba damokėti. >>>> Perskaitėme sutartį - tas, kas jos nevykdo, moka 30 proc. sutarties >>>> sumos baudą, už laiku neįvykdytą sutartį skaičiuojami delspinigiai. >>>> Pareiškėme, kad lauksime savo kėdžių. Sakė pasitars ir perskambins. >>>> Savaitę neskambina. Prieš tai bendravo žmona, paskambinu aš - viskas >>>> gerai užsakyta, už savaitės atveš, o vietoje delspinigių gali pristatyti >>>> į namus. Vakare jau skambina žmonai ir pareiškia, kad mes turime >>>> atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona atsisako pasiimti avansą, anos >>>> pareiškia kad pasitars ir perskambins. Vėl savaitę niekas neskambina. Po >>>> savaitės paskambinu aš - "viskas gerai, direktorius liepė parduoti už >>>> sutartą kainą, jau užsakyta, greitai atveš". Po to vėl skambina žmonai - >>>> kažkas ten vėl negerai, turi atsiimti avansą, kėdžių neužsakė. Žmona >>>> atsisako, anos vėl sako perskambins. Po savaitės skambinu - "rytoj turi >>>> atvažiuoti mašina, kai tik kėdės bus, paskambinsim". Laukiu skambučio - >>>> savaitę vėl neskambina. Šiandien paskambinu - sako "va, mašina jau >>>> atvažiavo, kai iškraus pasitikrinsime ar yra jūsų kėdės ir pranešime". >>>> Už kelių valandų vėl skambina - "žinote, jūsų kėdžių nebuvo, gamintojai >>>> per apsirikimą neįdėjo, patys atveš po savaitės. Arba atsiimkite >>>> avansą". >>>> >>>> Kažkaip neviltis apėmė - supratau, kad turiu reikalą su kažkokiomis >>>> silpnaprotėmis, kurios nieko nedaro ir kažkodėl visą laiką meluoja ir >>>> tempia gumą. Čia jau turbūt laikas kreiptis į kokias tarnybas, tuo >>>> labiau kad ir delpinigių nemažai pritiksėjo? Ir apskritai, ar kam nors >>>> iš jų pavyko ką nors nusipirkti? Visko Lietuvoje mačiau, bet su tokia >>>> "prekyba" dar neteko susidurti. >>>> > >