Tema: variklis užsipleištino. Nors ne, vis tiek neaišku.
Autorius: noė po palmei
Data: 2009-06-27 09:25:21

Eik tu sau, po palme, bet kaip tu sugebi nepraleisti nė menkiausios progos
ir, išvertęs ją į išvirkščią pusę, tempti kitus į savo
netikėjimą. Gydytojau, pats pasigydyk:). Nenoriu aš čia atkreipti per
didelio dėmesio į savo asmenį, bet turėtum žinoti, kad turbūt nėra
tokio tikinčiojo, kuris nuolatos, be pertrūkių, be sustiprėjimų ir
susilpnėjimų vienodai tikėtų. Turėtum prisiminti Paulių, kuris į
savo gyvenimo pabaigą pasakė: „Iškovojau gerą kovą, baigiau
bėgimą, išsaugojau tikėjimą. Tikėjimą reikia saugoti, puoselėti,
brandinti. Neauginamas (arba atsiradęs pavojingoje aplinkoje) tikėjimas
nyksta. Ko stebiesi, kad aš jį protarpiais prarandu? O pagalvok, į ką
pavirto tavo tikėjimas? Apendicitas beliko, o ne tikėjimas. Netikėti yra
blogai. Tai, kad aš netikiu, yra blogai.  Jei nori žinoti,
netikintiesiems jaučiu (t.p. ir sau) savotišką panieką, nes
netikėjimas yra bukaprotystė, ką besakytum. Taigi vienatvė, po palme,
atsiranda, kai sieloj nebėr Dievo / tikėjimo, o į žmones irgi negali
atsiremti, nes panašios (tikėjimo) patirties jie neturi. Absoliuti
vienatvė, baisi vienatvė -  nei Dievo, nei žmonių, nei galų gale
savęs nebeturi. Tai štai kokia yra tikrovė. Ir prašom neprimetinėti
man, neva „evangelizuodama“, kaip sakai, esu nenuoširdi ir skelbiu
tai, kas man pačiai svetima. Veikiau netikėdama esu nenuoširdi. Būti be
Dievo - pragaras. Būti be žmonių - irgi pragaras. Aš trokštu turėti
ir Dievą, ir žmones. Tai yra mano drama, mano skausmas, o ne tuščia
veidmainiška evangelizacija. Kodėl tu pats, po palme, nuolatos kuo
atkakliausiai skelbi savo idėjas? Juk nelaikai savęs veidmainiu? Tai
kodėl laikai kitą?

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16863