Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Doxlas
Data: 2010-02-06 16:06:47
"SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message news:hkjq59$6a9$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai visa esme ir yra kad neoficialus, dauguma net skundziasi kad kazkas
> ne taip veikia, laukia oficialaus isleidimo.

Kas tie dauguma?
Shiaip tai jei nori ishbandyt ka nors naujo - siunties neoficialu roma. Aishku reikia perkaityt kas jame veikia, kas - ne, nepult instaliuotis ishkart jam pasirodzhius. Niekas neverchia instaliuotis neoficialius romus.
Bent ish mano patirties - androido ne oficialus romai buna greitesni ir turintys daugiau galimybiu nei oficialus.
O del oficialiu - va per 1 metus jau buvo kiek upgradu - nuo 1.0 iki 1.6, tuoj bus 2.0, 2.1.

O iPhone turi pasirinkima tarp oficialiu ir neoficialiu romu? Va tau opensource pliusas - pasirinkimo laisve.

> As ne apie sventuma kalbu, o tai kad joks gamintojas negamins daikto
> skirto piratams, o naudoti piratine versija tai cia kiekvieno sazines
> reikalas

 Niekas ir negamina piratams. O kas gaunas? Vardan kovos su nelegaliu planinimu, softo instaliavima reikia paverst hemorojum? Tikru piratu tai nesustabdys.
O grizhtant prie Androido - yra ne vien tik oficialus Android market, bet ir kitos svetaines, ish kuriu visishkai legaliai gali atsisiuti (ir mokamu tame tarpe) aplikaciju, kokia prasme visa softa sukoncentruot vienoj vietoj, ypach open-sourcini?

> Tik kazkodel Warez forumuose kazkodel daugiau domimasi apie mokamas
> programas ir zaidimus nei FREE

Tai o kokis tikslas Warez forumuose dometis nemokamom programom? :-))) Jei domina nemokamos programos - eini i ju kureju/platintoju puslapius ir ten domiesi, siuntiesi.