Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: VNO
Data: 2010-02-10 17:59:35
> o darbas su failais? dokumentų kilnojimas iš folderio į folderį,
> trynimas?

ctrl +x/c/v arba nutempi su pele.

>darbas su printeriais/skeneriais/fotikais? čia su kuriuo softu
> instaliuoji printerį? ofisu, coreliu ar autocadu? :D o su internet

jokiu. isntaliuoju , t.y. paspaudziu kelis kartus "next" ir "finish".

> exploreriu tikriausiai wifi konfigūruoji, taip? tik nereikia skiesti
> apie wifi konfiginimo retumą.

turiu win xp. mieste nieko nedarau -a teinu i kavine ir turiu wi-fi - nemokama arba mokama.
ka ten knfiguruoti?

name Wifi konfiguravau per 6 metus viena karta.
darbe nei karto - atejo TEO ir ijunge.

>jei po miestą tampaisi ir jei kokiuose
> kabakuoe dažniau tenka pabūti kuriuose yra nemokamas wifi, tai tikrai
> norisi pasijungti. ant windows xp tikrai šlykšti procedūra yra norint
> pasijungt wifi.

apie katu cia NUSISNEKI? :DDD
ateini i free wifi kaboka, ijungi kompa, paspaudi ant ikonos prie likrozio, pasirenki taska.
VISKAS.
jei jau tai darei anksciau, tai jis net pats ji randa po to automatiskai.
pvz Zebra pas mane randa automatiskai ir pasijungia.
name vel gi tas pats - ijungei ir prisijungiau automatiskai.
IS KOKIO MENULIO ponas busite?

>ant macosx/windows 7 - kitas reikalas. pora pelės
> paspaudimų, ir yra. nereikia čia taip suabsoliutinti, kad OS'as neturi

Tai HUDAS tai Mac OS, nes as net poros kliku name nedarau pvz jungiantis prie wifi :D

> visai reikšmės. turi ir dar kaip, tiesiog pagrindinis darbas vyksta su
> darbiniu softu, o OS'as tik kaip pagalbinis įrankis veikia. bet OS'o
> svarbą bandyti paneigti sakyčiau yra šiek tiek neracionalu..

> atrodo kad taip, bet čia tau iš dalies patogu dėl to, jog jau šimtą metų
> taip darai (įprotis).

Na va matai, kam tie testai, jei TU VISKA ZINAI :D

>šiaip patogiau, kai hotkey'us yra su arti
> esančiais mygtukais, o ne skirtinguose klavos galuose. man asmeniškai

NORECIAU i tai paziureti :)
kokiu budu yra patogu spaisti du vienas salia kito esanciu mygtukus :DDD

> patogiau "windows task manager" pasileisti su kombinacija ctrl+shift+esc
> (visi trys mygtukai vienoj eilėj, kairėje), nei su ctrl+alt+delete .

KOKIU budu?
Tu gal dar ctrl+shift+esc  su vien ranka paspaudi?:)

> [...]
> platformoj (galima manau rasti spec. softo, kuris yra tik ant mac ar ant
> linux, bet nuo to windowsai blogesni nepatampa, čia tiesiog specifinio
> softo problemos, kad nėra multiplatforminis), taip kad tavo konkrečiu
> atveju niekas ir nebruka naudoti macą.

> netampa jie monopolistu vien dėl savo kainodaros :) kai dauguma
> produkcijos prasideda nuo 4000lt, ir tie low-end kompai pagal parametrus
> ganėtinai silpni palyginus su kokiais hp ar dell, tai atkrenta nemaža
> dalis potencialių pirkėjų. plius didelė dalis žmonių nori žaisti
> žaidimus, tai macosx nėra stiprioji pusė čia.

Na va matai ir pats viska supranti :)
Man, kaip rinkos dalyviui, kaina yra svarbu ir patogumas.
O jei as moku 30% brangiau uz panasu daikta ir negaliu ziati, tai ...

> šiaip macosx man patinka
> tuom, kad susiinstaliavus pliką OS useris gauna nemažai: email klientas,
> kalendorius su priminimais (ant windowsų nėr), kontaktai (nėr),

e-mailas yra.
kontaktai yra.
gauni gi OExpress

> backupinimo/restore'inimo softas (irgi nėr normalaus), automatizavimo
> įrankis "automator" (irgi nėr), ir t.t. ir iš esmės paprastam darbui su
> kompu viso šito gali pakakti (kai ko netgi per daug yra - nekiekvienas
> home useris užsiiminėja automatizavimais ir backupais), o va su kokia

right.
nedarau to ir nera poreikio is esmes :)
back'up galima padaryti kaip tik nori.
pvz copy-paste My Documents ir viskas.

> windows xp tai gauni brauzerį ir outlook express ir viskas, viską kitką
> turi siųstis, instaliuotis, ieškotis kas geriau, ir t.t. tai vien dėl to

kas tas "kitkas"?

> eiliniam kvailam home useriui macos yra gerai, nes nereikia pas "kompų
> specą" trintis pastoviai, kad suinstaliuotų softą, be kurio kompas yra
> bevertis iš esmės (dar kartais "specų" prašoma ofisą instaliuoti. bet ir

o cia jau atskira tema.
nes nemokejimas naudotis kompu yra ziauri problema.
ir as ja visada vertinu kaip nemokejima skaityti ar rasyti.
analfabetai nedziugina taip sakant.
o is kitos puses parodo, kad zmogus visai nemoka galvoti.

nors tavo minti suprantu.

> tą ofisą apple'inį dažnai įmeta perkant mac'ą, tai ir šita problema
> atkrenta). tame ir skirtumas, kad perkant macą gauni išbaigtą produktą,

perkant uz KIEK pinigu? :)

VNO