Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Rusla
Data: 2010-02-07 23:12:17
Siaip ipratau kalbeti apie mobiliakus mobiliaku newsuose, taigi ir kalbejau
apie winmobile.
O kas del "pabandyk mac" - pabandziau (guli ir dulka iki siuol macbookas,
jungiamas tik kai mergaite nori interneta pajuzinti, o mano noutas uzimtas
ir servakas isjungtas), kaip sakai - pamaciau skirtuma, daugiau niekam apart
interneto brouzinimo nenaudoju. Tas pats su iMobilko - tik kartais skambinu,
naudojuos internetu, na ir kartais zadintuva naudoju