Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Doxlas
Data: 2010-02-07 15:05:27
"SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message news:hkmac0$rdr$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai tu ta pati ir darai neudoji neoficialius romus.

Taip, bet ash neskubu tik naujam romui pasirodzhius, ji iflashinti. Palaukiu atsiliepimu, ir jei jie geri, plius atsiranda nauju galimybiu, tada flashinuos, ir kol kas nenusivyliau.

> Bet iki to pirmo neoficialaus romo reikia nemazai paprakaituoti
> Tai tu smartphonus perki kad po to knaisiotis po visokius forumus ir
> kas savaite keitalioti versijas.
> Turiu as android ir nesuku sau galvos del neoficialiu romu, iseis
> oficialiai tai ir atnaujinsiu be jokio vargo.

Downgradas iki rootinamos os versijos, keliu zhodzhiu suvedimas konsoleje ir os upgradinimas - tai chia "nemazhai paprakaituoti" ? Man android os buvo tamsus mishkas, kai rootinau, ir kazhkodel ishkart gavosi be jokiu parkiu - tiesiog pasiskaitai forume instrukcija, ir nuosekliai ja ivykdai...
O naujas versijas rashytis ishvis paprasta, beje visi ankstesni settingai, instaliuotos programos, call logai - viskas lieka, nereikia backupint ir po to restorint. Todel kad ir kas savaite flashint naujas versijas laisvai galima, nors ash tai darau visutinishkai karta i menesi.

> Kas metai eina naujos versijos, metu eigoje versijos updeitai grubiai
> kas 2-4 men.

Tai kame tu matai android os versiju velavima?

> Po sutarties pabaigos, dazniausiai zmones keicia i naujus modelius.

Tipo pasibaigus 1 metu sutarchiai telefonas jau nebetinkamas naudoti? Neatrodo kad tai kvailas argumentas?