Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Doxlas
Data: 2010-02-11 23:07:42
"SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message news:hl1omk$b7s$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai tu istiesias pirstus turbut ant kalvos laikai, as tai
> atpalaidavesnieko nedarant manjau ten stovi

Nea, irgi naturaliai. Nykshtys ant ALT, didysis - ant F4. Be to tai tikrai nera mano dazhnai naudojama klavishu kombinacija. Dirbant su autocadu dazhnai prireikia funkciniu klavishu, plius ash daugeliui dazhniau naudojamu komandu pasidares sau patinkanchius keybordinius shortcutus (chia dar nuo DOSo laiku iprotis). Todel irgi labai megstu Norton Commander/FAR/Total comander - komandos funkciniais klavishais.
Dar vienas trukumas MAC - nebuvimas automobiliniu programu, kas man, kaip automegejui yra minusas. Taigi pagrindinio mano darbo irankio autocado ir mano hobio - auto programu trukumas man neleidzhia rinktis MACo niekaip, kad ir kokia patogi tai butu OS.

Bet dar karta pasikartosiu - shitiems religiniams karams vieta kokiam omnitel.software o ne omnitel.gsm. Va sukurs groupsa omnitel.pda - galesim pafloodint iPhone vs Android vs WinMo.