Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Doxlas
Data: 2010-02-07 08:51:19

"SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message news:hkl1h2$4qa$1@trimpas.omnitel.net...

>>> Linkus prashom.
>
> http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=148717&st=800&start=800

Chia tikrai ne "dauguma", o entuziastai, kurie isirashineja ir testuoja neoficialius romus, dar iki pasirodant oficialiai os versijai. Beje senos/oficialios os versijos atstatymas ish backupo - keliu paspaudimu reikalas.

> Kur tas pliusas jei normaliai neveikia, o jau ka kalbeti apie paprasta
> vartotoja kuriam sie instaliavimo procesai per sudetingi
> o dar jei ka ne taip useris padarys tai ir numirs  telefonas.
> Suprasciau asisiunti vienas paspaudimas ir viska padaro pats.

Reikia ish pradzhiu forumus pasiskaityt ir nusprest kuri roma siustis.
Per paskutini pusmeti 5 kartus rashiausi naujas versijas romo, ne karto nereikejo ish backupo senesne versija restorint.
Jei romas oficialus, tai updatas visishkai automatishkas - randi praneshima kad yra nauja os versija, ir spaudi mygtuka, kad upgradint.
Jei romas neoficialus - updato faila isirashai i sd kortele, perkrauni telefona i recovery mode (2 paspaudimai), updatini os (1 paspaudimas), perkrauni telefona - viskas. Jei chia per sudetingai, tai klausimas ar tokiam useriui ishvis smartphonas reikalingas...

> O microsoftas neoficialius Win turi???

Gal chia reiktu paklausti ar Windows Mobile neoficialius romus turi, mes chia apie smartphonus, o ne apie PC shnekames.

> Cia tik dar karta parodo kaip letai ateina naujos Android versijos, nes
> kol perdaro ant savo aparatu nauja versija praeina 3-6 men. todel
> nekantriausieji pasidaro patys kol pasirodys oficialiai ir tai ne ant
> visu telefonu rasi. Nematau kad jie kurtu savo android versijas,

Kiek buvo iPhone OS updatu per paskutini pusmeti?
Ar ant 2G veikia 3Gs softas?
Del "savo" android versiju, pasiskaityk XDA developers foruma apie android developinima, neoficialiuose romuose yra tokiu funkciniu savybiu, kuriu oficialiuose niekad nebuvo, ir kol kas neplanuojama kad bus. Ir jei Google nusprende kad nereikia tokiu funkciju, nepriklausomi develoriai mano kitaip, useris gali rinktis - jam reikia tu funkciju ar ne. Jei Apple nusprende kad nereikalingos kokios nors funkcijos iPhone, tai useris ir liks be ju.

> Sutarties nepakeisi nesvarbu kur tu gyvensi, vistiek reikes moketi.

Sutartis turi tokia savybe kaip jos galiojimo pabaiga. Be to sutarti galima nutraukt.

> O tai is kur tiek daug programu Iphone turi, gi ne is dangaus nukrito???

Nepastebejai kad chia apie OS o ne apie programas shnekama?

> Va kai pasidarbuosi su MacOS tai ir pamatysi skirtuma tarp patogumo, o
> programu tai tikrai per akis yra MACUI

Chia aishku OT, bet ash esu architektas ir nuo 1992 metu dirbu su autocadu. Kaip del autocad architecture MACui?

> Man gi dzin kas ka naudoja, eina kalba apie tai kad tie kurie pasiryzta
> naudoti lauztas versijas tures daugiau vargo.
> Tas pats liecia ir android.

Skirtumas tame kad android OS "lauzhtos" versijos visishkai legalios. Softas - kita kalba.

> Pirma reikia ta maza kupeta susirasti.
> Mega-didelej jau viskas sugrupuota tik belieka pasirinkti kategorija,
> mokama, nemokama ir t.t.

O paskui eit i mazhaja kupeta (gamintojo puslapi pvz), pasiskaityti daugiau apie reikiama programa, pasirinkt ir atsisiust reikiama versija/komplektacija. iPhone atveju turi siustis ish didzhiosios kupetos be alternatyvu.

> Ne kiekvienas gali leisti sau nusipirkti, arba ne kiekvienas randa is
> kur tai parsisiusti, todel ir free pas tave 90%

Arba mokamoms programoms yra tikrai geru free alternatyvu :-)