Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: stakka
Data: 2010-02-09 00:06:01
nu vat, nesupranti. esmė ir yra tame, kad windows (bent jau xp) yra
mažiau orientuota į paprastą vartotojo sąsają, nei macos. tam yra daromi
usability tyrimai, kas patogiau, kaip patogiau ką spausti ir t.t. juk
pvz ctrl+c yra mažiau patogu nei alt+c (didesnis tarpas tarp raidžių) ,
tai kodėl pas windows yra ctrl+c, o ne alt+c ? atrodytų koks skirtumas -
vistiek spaudžiami du mygtukai, bet tame ir esmė, kad viskas turėtų būti
apgalvota kuo labiau, kad nereiktų susikišt kojas į lotoso pozą norint
paleist kokią programą(ar tai kokį nustatymą pakeist), kas visai
tikėtina būdavo ant windows xp. su windows 7 šiek tiek kita situacija,
bet ir čia nepatenkintų yra (visada kai būna naujovė, būna nepatenkintų
- pasitaiko žmonių, nemėgstančių naujų dalykų).

kas dėl programų - ant macosx softas labiau daromas turint omeny
usability, nei ant windows. čia matyt persiduoda macosx filosofija. tai
ir softas priklauso nuo OS - windowsuose softas dažniausiai kampuotas,
UI klaidus, sunku ką surast iš pirmo karto, reikia būtinai helpą šimto
puslapių skaityti. pažanga prasidėjo atsiradus 2007 ofisui, bet ir jo
pasirodymą palydėjo nepasitenkinimo šūksniai - tie patys naujovių
stabdžiai. nesvarbu, kad UI žymiai geresnis, dažniausiai naudojamos
funkcijos iškeltos į priekį, kad lengviau pasiekti būtų, bet ne, eilinis
useris geriau viską išmano, ir jam REIKIA, kad softas būtų sudėtingas.
jei jau norisi kuo sudėtingiau, tai galima grįžt į pono DOS'o laikus,
bus smagiau.

p.s. aš windows useris, naudoju windows 7, apple produkcijos turiu gražų
nulį, tiesiog esu toks žmogus, kuris mielai panaudos technologiją
palankią mano reikiamai užduočiai, ir neturiu jokių išankstinių
nusistatymų, kurie man trukdytų komfortabiliai gyventi. jei macos
pasiūlys ką gero, naudosiu macos. jei windows pasiūlys ką gero -
naudosiu macos. bet nematau nei vieno teigiamo dalyko būt siaurų pažiūrų
ir dėl to riboti savo pasirinkimą dėl kažkokių neracionalių priežasčių,
kurios tik man gadina gyvenimą, o ne apsaugo nuo kažko. kaip sakoma,
žolė žalesnė kitoj tvoros pusėje. aš stengiuosi būti abiejose pusėse,
t.y. pas mane žolė visada tokia pat žalia :)