Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: SAMas
Data: 2010-02-07 02:29:22

http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=148717&st=800&start=800

Kur tas pliusas jei normaliai neveikia, o jau ka kalbeti apie paprasta
vartotoja kuriam sie instaliavimo procesai per sudetingi
o dar jei ka ne taip useris padarys tai ir numirs  telefonas.
Suprasciau asisiunti vienas paspaudimas ir viska padaro pats.

O microsoftas neoficialius Win turi???

pagal tavo teigima opensource pliusas pasrinkimo laisve

Cia tik dar karta parodo kaip letai ateina naujos Android versijos, nes
kol perdaro ant savo aparatu nauja versija praeina 3-6 men. todel
nekantriausieji pasidaro patys kol pasirodys oficialiai ir tai ne ant
visu telefonu rasi. Nematau kad jie kurtu savo android versijas,

Sutarties nepakeisi nesvarbu kur tu gyvensi, vistiek reikes moketi.

O tai is kur tiek daug programu Iphone turi, gi ne is dangaus nukrito???

Va kai pasidarbuosi su MacOS tai ir pamatysi skirtuma tarp patogumo, o
programu tai tikrai per akis yra MACUI

Man gi dzin kas ka naudoja, eina kalba apie tai kad tie kurie pasiryzta
naudoti lauztas versijas tures daugiau vargo.
Tas pats liecia ir android.

Pirma reikia ta maza kupeta susirasti.
Mega-didelej jau viskas sugrupuota tik belieka pasirinkti kategorija,
mokama, nemokama ir t.t.

Ne kiekvienas gali leisti sau nusipirkti, arba ne kiekvienas randa is
kur tai parsisiusti, todel ir free pas tave 90%