Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: VNO
Data: 2010-02-08 10:41:38
> Papratam vartotojui video medziagos apdorojimo programa iMove,

apie video apdorojima neminejau.

> Tavo pamineta Offfice net pats microsoftas sukures Macui, be to Apple
> turi savo iWork, net geresni analoga microsofto PowePoint

tai kam man Macas, jei MS daro ta pati?

> KeyNote turintis didesniu galimybiu sukurti grazesnes prezentacijas.
> Corel turi ir macui sukures tik senesne versija

tai kam man Macas, jei Corel daro ta pati?

> Autocad mazai domejaus, bet yra kazkoks analogas. Teko skaityti kad
> Autocadas pradejo ir macu dometis

kitaip sakant, kol kas neaisku.

zodziu kol kas Apple tokiam papratam useriui kaip as nieko ir nesiulo;)
cia taves klausiau siaip del temos, nes kai pirkau kompa tai domejausi.
Deja nieko idomaus pas Apple nera.
Tas pats ofisas, tos pacios programos grafikai ir neaiskumas del CAD darbo.

VNO