Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: VNO
Data: 2010-02-11 17:24:24
> Gerai surask man tokiu paciu ismatavimu, svorio, korpusa is aliuminio
> (ne pigios plsmases),
> kliaviatura, Multi-Touch trackpada , veikimo laika ir t.t.
> Matai apple negamina 100 modeliu jis tik kokius 6 modelius ir ten
> stengiasi sudeti paskutines reikiamas naujienas

nurodyk Apple modeli.

> As kai pries metus rinkausi iMac tai kitu gamintoju net brangesni buvo
> analogai, o jau dizainas tai ant stalo net nebutu noro buve tokius
> statyti
> nors dar sony kazka normalaus buvo padares, nei kiti PC gamintojai.

Del kainos - reikia paziureti.
Del deigno - galima net nepradeti kalbos, cia skonio reikalas.
Nes kitaip visi jau gamintu tik baltus kompus.

> Norejau paskyti kad paprastam vartotojui ir Gmail per akis ir nereikia
> jam kriustis su parametrais

tas tiesa :)
Kiek prisiminu, Gmail OE yra padares kaz kokia programulka - paskaudi ir turi.
Bet dabar netikriniu, tai galiu nusisneketi :)

> Na jei tu neturi skaitmeninio fotiko arba visada sedi namie tai cia kita kalba
> arba tu visiskas kvailys jei visas nuotraukas koki 10.000 nuotrauku
> sudedi i viena kataloga
> as jau nekalbu jei OS uzlus turesi viska is naujo perinstaliuoti
> Ir dar visada ruointis copy paste, kei bakupas automatiskai darys.
> Negalvok pagal save jei tik su vordu dirbi ir keleta straipsniu rasai.

o ka fotikas?
Ijungiu laida i kompa arba istatau SD korta i lizda. viskas.

Dazanai tau OS luzhata?
Gal tai priklauso nuo komp. rastingumo - bet per paskutinius 7 metu nei karto neperinstaliavau winu.
cia aiku is mano patirties, kaip aisku ir tu rasai is savo ;)

> Tipo cia visi kurie sake kad jiems reikalingas autocad nusipirke.
> Eina kalba kad ne tik win turi kazkokiu specifiniu programu bet ir
> Macas turiu ko neturi Win

kitaip sakant abi sisitemo yra verto demesio :)

VNO