Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: SAMas
Data: 2010-02-09 15:05:19
On 2010-02-09 08:06:07 +0100, VNO said:

> "stakka" <ner@ir.nereikia.lt> wrote in message

> o ka ten tuose windouwsuose veikti?
>
> instaliuoju ir dirbu su softu.

Matai net instaliacija pas maka labai paprasta nutempiai ir padejai
o isinstaliuoti delete arba meti i siuksliu deze. Nereikia ieskoti
jokiu uninstallllllll
smulkmena bet labai patogu

> ka su operacine ju visi veikiat?
>
> as ne sisiteminis inzinerius ir ne adminas ;)

> atsiprasau, bet is kur cia patogiau alt+c?
>
> man kaip tik atvirksciau.
>
> ctrl spaudi mazuoju pirstu, o c , v ar x smiliumi.

na skirtumas tame kad tu tik isivaizduoji, bet visi kas dirba Macais yra tureja
Win ir skirtuma geriau jaucia.

> cia tai gera legenda:)
>
> nes kiek dabar cia aiskinomes, tai bet kokiu atveju man teks naudotis
> MS office, corel for Mac ir tokiu pat AutoCADu :)
>
> kad daro video profesionaliai, naudos Priemjera koki noros, o kad yra
> designeris, naudos Photoshopa :)

Premjer palyginus su Final Cut Studio tai kaip zaisline masinele
lygintu su tikra.
Kaip minejau kino ir TV indusrijoj be Final Cut Studio neapseinama.

> bet kol kas nematau galimybiu naudoti kita, nes kiek tejo dometis,
> nieko kito ir nera.
>
> ypac kas liecia darba.
>

> mac kompai nera kaz kuom gereni, o ju oftas irgi nera isskirtinis.
>
> Nes kitaip jis taptu monopilistu, bet to nera, nes kiti softai irgi geri.

Labai pasijaucia skirtumas tarp mac ir win softo, kad ir paimkim
programa kuria gali virtualiai paleisti Win
Su ja pagalba gali i sistema integruoti antra OS taip kad ji atrodys
lyg butu viena OS kartu sudejus langai programu
matosi ten kur is maco langai, skirtuma pajauti tik tai kad uzdaryti
programos kryziukai kitame kampe. Galima ir daugiau pavyzdziu bet jau
tingisi rasyti