Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: SAMas
Data: 2010-02-07 17:41:55
Papratam vartotojui video medziagos apdorojimo programa iMove,
patogesnes dar win nebuvau sutikes
jau nekalbu apie profesionalia Final Cut Studio
TV tunerio programos win taip ir neradau tokios patogios kaip Mace EyeTV
ir t.t.

Tavo pamineta Offfice net pats microsoftas sukures Macui, be to Apple
turi savo iWork, net geresni analoga microsofto PowePoint
KeyNote turintis didesniu galimybiu sukurti grazesnes prezentacijas.
Corel turi ir macui sukures tik senesne versija
Autocad mazai domejaus, bet yra kazkoks analogas. Teko skaityti kad
Autocadas pradejo ir macu dometis