Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: stakka
Data: 2010-02-10 01:06:21
On 2010-02-09 09:06, VNO wrote:

> o ka ten tuose windouwsuose veikti?
> instaliuoju ir dirbu su softu.
> ka su operacine ju visi veikiat?
> as ne sisiteminis inzinerius ir ne adminas ;)

o darbas su failais? dokumentų kilnojimas iš folderio į folderį,
trynimas? darbas su printeriais/skeneriais/fotikais? čia su kuriuo softu
instaliuoji printerį? ofisu, coreliu ar autocadu? :D o su internet
exploreriu tikriausiai wifi konfigūruoji, taip? tik nereikia skiesti
apie wifi konfiginimo retumą. jei po miestą tampaisi ir jei kokiuose
kabakuoe dažniau tenka pabūti kuriuose yra nemokamas wifi, tai tikrai
norisi pasijungti. ant windows xp tikrai šlykšti procedūra yra norint
pasijungt wifi. ant macosx/windows 7 - kitas reikalas. pora pelės
paspaudimų, ir yra. nereikia čia taip suabsoliutinti, kad OS'as neturi
visai reikšmės. turi ir dar kaip, tiesiog pagrindinis darbas vyksta su
darbiniu softu, o OS'as tik kaip pagalbinis įrankis veikia. bet OS'o
svarbą bandyti paneigti sakyčiau yra šiek tiek neracionalu..

> atsiprasau, bet is kur cia patogiau alt+c?
> man kaip tik atvirksciau.
> ctrl spaudi mazuoju pirstu, o c , v ar x smiliumi.

atrodo kad taip, bet čia tau iš dalies patogu dėl to, jog jau šimtą metų
taip darai (įprotis). šiaip patogiau, kai hotkey'us yra su arti
esančiais mygtukais, o ne skirtinguose klavos galuose. man asmeniškai
patogiau "windows task manager" pasileisti su kombinacija ctrl+shift+esc
(visi trys mygtukai vienoj eilėj, kairėje), nei su ctrl+alt+delete .
Atrodytų paprasta ir tas antras variantas, bet pirmuoju variantu
nereikia rankos laužyt norint su viena ranka apžergt pusę klavos. ir
taip be galo be krašto su tais hotkeys.

> cia tai gera legenda:)
> nes kiek dabar cia aiskinomes, tai bet kokiu atveju man teks naudotis MS office, corel for Mac ir tokiu pat AutoCADu :)
> kad daro video profesionaliai, naudos Priemjera koki noros, o kad yra designeris, naudos Photoshopa :)

šiaip jei pasižiūrėtum , tai MS office windowsinis ir macosinis nėra
identiški. yra kažkokių skirtumų, kurie iš esmės yra tam tikri
specifiniai sprendimai dėl OS'o. kuris geriau - spręst čia kiekvienam
asmeniškai, tiesiog noriu pasakyti, kad net ir to paties pavadinimo
softas gali kartais keistis, priklausomai nuo OS. su adobe CS paketu tas
negresia (kiek žiūrėjau), bet kitur pasitaiko atvejų. betkokiu atveju,
visada išeis surasti specifinį softą, kurio nebus vienoj ar kitoj
platformoj (galima manau rasti spec. softo, kuris yra tik ant mac ar ant
linux, bet nuo to windowsai blogesni nepatampa, čia tiesiog specifinio
softo problemos, kad nėra multiplatforminis), taip kad tavo konkrečiu
atveju niekas ir nebruka naudoti macą.

> as irgi neesu prisirises prie kaz kokio vieno softo.
> bet kol kas nematau galimybiu naudoti kita, nes kiek tejo dometis, nieko kito ir nera.
> ypac kas liecia darba.
>
> mac kompai nera kaz kuom gereni, o ju oftas irgi nera isskirtinis.
> Nes kitaip jis taptu monopilistu, bet to nera, nes kiti softai irgi geri.

netampa jie monopolistu vien dėl savo kainodaros :) kai dauguma
produkcijos prasideda nuo 4000lt, ir tie low-end kompai pagal parametrus
ganėtinai silpni palyginus su kokiais hp ar dell, tai atkrenta nemaža
dalis potencialių pirkėjų. plius didelė dalis žmonių nori žaisti
žaidimus, tai macosx nėra stiprioji pusė čia. šiaip macosx man patinka
tuom, kad susiinstaliavus pliką OS useris gauna nemažai: email klientas,
kalendorius su priminimais (ant windowsų nėr), kontaktai (nėr),
backupinimo/restore'inimo softas (irgi nėr normalaus), automatizavimo
įrankis "automator" (irgi nėr), ir t.t. ir iš esmės paprastam darbui su
kompu viso šito gali pakakti (kai ko netgi per daug yra - nekiekvienas
home useris užsiiminėja automatizavimais ir backupais), o va su kokia
windows xp tai gauni brauzerį ir outlook express ir viskas, viską kitką
turi siųstis, instaliuotis, ieškotis kas geriau, ir t.t. tai vien dėl to
eiliniam kvailam home useriui macos yra gerai, nes nereikia pas "kompų
specą" trintis pastoviai, kad suinstaliuotų softą, be kurio kompas yra
bevertis iš esmės (dar kartais "specų" prašoma ofisą instaliuoti. bet ir
tą ofisą apple'inį dažnai įmeta perkant mac'ą, tai ir šita problema
atkrenta). tame ir skirtumas, kad perkant macą gauni išbaigtą produktą,
kuriuo iškart gali naudotis , o su windows (bent jau xp) tai sėdi,
vargsti su visokiais draiveriais, ir pamiršti išvis ko čia atėjęs prie
to kompo. su win7 situacija kiek kitokia, bet kol dauguma pereis ant jo,
praeis dar laiko nemažai. bet ir win7 nieko su savim iš esmės neatsineša
- naršyklė, email, ir viskas. nu dar media center ir fax/scanner man
praverčia, daugiau nieko..