Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Rusla
Data: 2010-02-12 18:46:17
Kalbi kaip tikras fanas. O dabar as tau papriestarausiu TAVO STILIUMI: mac
sukure labai nepatogia kombinacija programos uzdarymui, nes aplink daug
klavisu ir noredamas, tarkim , nuspausti w gali netycia isjungti programa
(kas man, tiesa, budavo su mac). O win istobulino tai, nukeles klavisa ten,
kur nesuklysi, nes f4 stovoi atokiau nuo f5, taigi spaudi kaip krastini
klavisa, aplink tuscia (jei ne noute, bet ir cia nuo modelio priklauso).
Jauti fanu nusisnekejima?