Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: VNO
Data: 2010-02-09 16:02:21

> Matai net instaliacija pas maka labai paprasta nutempiai ir padejai
> o isinstaliuoti delete arba meti i siuksliu deze. Nereikia ieskoti
> jokiu uninstallllllll
> smulkmena bet labai patogu

ka ir sakau - neverta net mineti, nes instaliuoju karta i pusmeti, uninstalinu panasiai.
nebent sneka eina apie gikus, programerius ir t.t.

> na skirtumas tame kad tu tik isivaizduoji, bet visi kas dirba Macais yra tureja
> Win ir skirtuma geriau jaucia.

matai, skirtumas toks, akd pvz mygtuku paslaudime jokio skirtumo nera :)
ar ta norejau pasakyti.

> Premjer palyginus su Final Cut Studio tai kaip zaisline masinele
> lygintu su tikra.
> Kaip minejau kino ir TV indusrijoj be Final Cut Studio neapseinama.

Pasidomesiu daugiau.
Idomu kodel keli draugai jau n metu su ja nedirba :)

> Labai pasijaucia skirtumas tarp mac ir win softo, kad ir paimkim
> programa kuria gali virtualiai paleisti Win
> Su ja pagalba gali i sistema integruoti antra OS taip kad ji atrodys
> lyg butu viena OS kartu sudejus langai programu
> matosi ten kur is maco langai, skirtuma pajauti tik tai kad uzdaryti
> programos kryziukai kitame kampe. Galima ir daugiau pavyzdziu bet jau
> tingisi rasyti

suprantu.
kosmosas kazkoks.
man niekada nereikeko prie Win instalinti MAc, o Macistai kazkodel instalina Win... hmmm

bet tu teisus - toliau galima nerasyti.
beprasmis reikalas.

VNO