Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Karolis POLIKŠA <worekarolis@gpastas.lt>
Data: 2010-02-10 07:54:25
Su win gyvenu nuo pat ju atsiradimo. OS atzvilgiu esu hevy-user'is. Jau 5
metus dirbu ir su MACOSX. Man nesunku priprast prie naujoviu ir ivairiu OS
gliuku. Nors esu tik dizikas bet ismanau palyginus daug apie OS. Darbe turiu
MAC'a namie PC del geiminimo. Kad ir kaip buciau priprates prie abeju
operaciniu, visada prisedus prie win kazkur giliai yra jausmas, kad prisedai
nuo kreslo prie taburetes...