Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: Doxlas
Data: 2010-02-08 08:13:14
"SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message news:hkn28f$jpr$1@trimpas.omnitel.net...

> Na paimkime taip
> Google iIsleidzia nauja versija 2, ja kiti gamintojai po 2-5 men.
> pritaiko savo aparatui
> po to pasirodo ten kazkas ar blogai veike ar kokia saugumo skyle
> islindo isleidzia 2.1 tada lauki kol vle gamintojas
> po 2-5 men. isleis pritaikyta savo aparatams ir t.t.
> Butu daug geriau jei Google isleido nauja versija iskart galetum
> atsinaujinti automatiskai.

Tai yra todel, kad i vienus aparatus eina "shvarus" androidas, o kitiems gamintojas ant virshaus dar uzhdeda savo komponentu ir user interface. Beje jau machiau androida su HTC SenseUI
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622468

> O koki prirista telefona galejai pasibaigus sutarciai nuiti pas
> provaideri kad ji atristu. Bet kuris verslininkas noris ispausti viska
> is vartotojo
> net ir tie kurie perka Android telefonus.

Nu va, ratelis apsisuko vel i diskusijos pradzhia. Jau buvau idejes linka Androido unlockinimo. Be to unlock kodus visishkai laisvai pateikia US provideriai, jei androidinio tel savininkui reikia pvz uzhsienyje naudotis kita sim kortele, arba tiesiog pasibaigus sutarchiai. Taigi vis delto skiriasi Applo ir androidiniu tel gamintoju politika? Ar jau Applo politika priimama kaip vienintele teisinga by default pas pona?