Tema: Re: Iphone updeitinos
Autorius: VNO
Data: 2010-02-11 12:08:39
> Mes kalbame ne apie viena tave,
> del wifi tai tikrai win kazka nugrybavo
> atvaziuja pas mane broliukas su notbuku ir nori kad pajunciau wifi
> na ka as uztruku koki 15-20 min. nes norint sukonfiguruoti reikia teik
> toli nueiti po visokius langus ir dar ivedus slpatazodius jis
> nenori draugauti su wifi tinklu, ka jau kalbeti apie paprastesni useri
> kuriam ten zalias miskas.

tai ka reikejo kompe priburti, kad wifi neveiktu? :)
garantuotai kaz kas pridaryta kompe.

> Jei slaptazodzio nera tai dar mazai problemu su pasijungimu, bet su
> apsauga gryba pripjove MS
> Automatiskai prisijungia kai jau sukonfiguruotas yra.

:DDDDD
jei slaptazodis yra- tai tu ji ivedi ir dirbi :)
yo-ma-yo :)

> Idomu butu suzinoti kaip niekad nekonfiguruotas wifi tau prisijungtu ir
> zinotu tavo mintis kuris is 5 wifi kanalu tavo namu.

tai jei idomu, tai imame bet koki kompa (gal netyciom kaip tik kas nor perka?) su instaliuotu windowsu (pardavime tokiu yra) ir einam ziureti.
pasikartosiu - as ne inzinerius ir ne adminas, bet per paskutinius 2 metus teko asmeniskai susidurti su 4 naujasis Win XP kompais.
visi BE PROBLEMU ir kofiguravimu pasijunge prie darbinio Wifi (TEO), prie mano naminio (kitas provaideris) ir prie Omni.
Pajungimas prie Wifi Zebra kavinese reikalauja ju www ivesti passworda.

> Jei surinktum tokiu paciu konfiguraciju, tokiu paciu ismatavimu tokiu
> paciu medziagu (ne pigios plasmases)
> ir t.t. pamatytum kad kitu gamintoju kainos butu panasios

o geras!
Tai applui koks samsungas ar kiti tiekejai jau pradejo gaminti kaz kas isskirtinio?:)

> tik OExpress vel reikia viska rankutemis knaisioti
> mace pavz. mano gmail pasta suvedus tik savo duomenys ir slaptazodi
> pasts susikonfiguruoja
> sudedamas reikiamus pasto serverius, nereikia lysti i pasto tinklapi
> ieskoti kokia ten serveriai ir kur juos surasyti.
> http://www.youtube.com/watch?v=ZGg_0Y3K2pY

Vel nesamones rasai.
ijungi langeli ir suvedi duomenys.
gmail yra shudas nemokamas.
paprastam kaimui gal ir tinka, bet jei prie kompo darai piniga, tai gmailu nera ko pasitiketi ir dziaugtis ju "patogumu"
bandai man irodyti, kad Apple sistemoje nereikia ivesti out ir in pasto serveriu ir user ir pass? :D

> Visi taip sako kol kada nepraranda svarbia informacija
> VA tai tau ir Windowsinis mastymas  "copy-paste"
> idomu butu pamatyti zmogu kuris keikvian karta taip su kokiais 100
> katalogu daro

Buuuu buuu buuu :)
nori pereti i kita lygi - apie backupus pasneketi kaip adminas?
daug zinai zmoniu su 100 katalogu?

> http://www.youtube.com/watch?v=ofWnyUHwoYI
> Macistas tik viena kart sukonfiguravo ir toliau viskas automatiskai
> daro kopija jei buna padarytas koks pakeitimas failo.

OMG :DDDD
paimi isorini  HDD su softu dar darai "time mashine" :DDD
ypac zinant, akd kopijas geriau saugoti i isorini irengini.
idomu kiek obuolio useriu zino kas tai yra :D

> Tai pagal tave iseina kad paprastam useriui nusipirkus kompa reikia
> maltis po visa sistema
> Gal geriau viena kart pamatyri nei 100 kartu isgirsti
> http://www.youtube.com/watch?v=9tP_vSWNezQ
> http://www.youtube.com/watch?v=knXvqRc0rQc

gal geriau nekisti tu sick reklameliu? :D
pirmas linkas - visiska nesamone :D
antras linkas - dar didesne :D

KAIP TAI SUSIJE su nerastingumu?:D

> Todel kad nezino arba nebende yra, arba neiperka ir sveria nemazai apie 60 GB

ooo! pasnekekime apie softo pirkima :DDD

VNO