Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-05-05 10:00:46
nu toxiau vakar padėjau valandą ir pažiūrėjau.

ir kadangi pats negeriu ir nerūkau galiu pasakyt - F U su visais savo
legalizavimais.

kaip dabar yra - užtenka problemų tiek nuo alkoholio tiek nuo tabako, dabar
tu prie šitos puokštės nori pridėt dar visokio gėrio.

dar ten buvo viena teisinga mintis išsakyta: retas narkotikas naudojamas
pavieniui

vadinasi prie dabartinio legal/semi-legal narkotikų pluošto reikėtų pridėt
dar daugiau "įvairovės"...

išvis dar vienas svarbus momentas išsakytas buvo tas, kad yra narkotikai
sukeliantys euforiją, o yra psichiką veikiantys narkotikai, ir žolė yra
pastarasis. Tai va šito poveikio psichikai neina normaliai išmatuot ir
atkartot, nes iš principo tai nėra tiksliai medicininis simptomas, taipogi
ketvirtis populiacijos turi geną kuris skaido dopaminą, ko pasekoje nuo
žolės kyla šizofrenijos/paranojos priepuoliai (vėlgi iš tavo filmuko...),
taigi jei daabr iš 100 geriančių keli praddės muštis, tai iš 100
apsirūkiusių žolės - 25 turi _labai_ realią galimybę tapti
paranoikais/šizofrenikais kas yra ženkliai pavojingesnė kombinacija nei kad
tiesiog prigulęs girtuoklis... taigi lieku prie savo pasiūlymo - GTFO su
legalizavimu.