Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: MindX
Data: 2010-05-06 10:33:54
Oh c'mon, įsivaizduoji kokia socialinis chaosas kiltų Lietuvoje legalizavus žolę? Sakai žolė kur kas mažiau pavojinga nei alkoholis? O kas sakė kad žmonės bus selektyvūs ir rinksis vieną arba kitą? Taip, intelektualioji, subrendusi ir mąstanti visuomenės dalis gal ir gautų naudos, pasirinkimo laisvę. Dabar paimk statistinį Lietuvos budulį su BNV, kišenėje bonka degtinės. Į kitą kišenę įdėk pora jointų, kurie "ką tik pasidarė legalūs, sakė gerai kala". Bandei vairuot parukęs žolės? Sakai ir dabar jie turi galimybę rūkyti žolę? Bet nerūko, jiems tai neįdomu. Arba paimk eilinį pilietį, kuris pirmą kartą nusipirko žolės ir padaugino (žinau ką tai reiškia, Amsterdame viename kabake galvojau mirsiu, kai po 0,3 alaus parūkėm kažkokio vietinio šūdo). Ar siūlai per telika reklaminius rolikus sukti su vartojimo instrukcija?
Su vaikais, paaugliais ką reikėtų daryti, jei žolė taptų legalizuota? Alkoholis nors išdavikas, smirda iš burnos, o kaip reikėtų gaudyti paauglius, kai žolė taptų tokia pati prieinama kaip alkoholis? Tik nereikia apie sąmoningumą, auklėjimą, su alkoholiu nesusitvarkom, su žole bus dar sunkiau.