Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: lingus
Data: 2010-05-07 00:21:29
 >On 05/06/2010 10:33 AM, MindX wrote:
 > Oh c'mon, įsivaizduoji kokia socialinis chaosas kiltų Lietuvoje
 >legalizavus žolę? Sakai žolė kur kas mažiau pavojinga nei alkoholis? O
 >kas sakė kad žmonės bus selektyvūs ir rinksis vieną arba kitą?

Pvz Olandijos statistika. Kanapių legalizavimas/dekriminalizavimas itin
stipriai muša alkoholio pardavimus.

 >Taip, intelektualioji, subrendusi ir mąstanti visuomenės dalis gal ir
 >gautų naudos, pasirinkimo laisvę. Dabar paimk statistinį Lietuvos
 >budulį su BNV, kišenėje bonka degtinės. Į kitą kišenę įdėk pora
 >jointų, kurie "ką tik pasidarė
 >legalūs, sakė gerai kala". Bandei vairuot parukęs žolės?

Tu čia norėjai pasakyti, kad apsvaigusiam nuo alkoholio automobilį
vairuoti galima? Jeigu žmogus padaro nusikaltimą apsvaigęs nuo bet kokių
narkotikų jį reikia bausti. Bet kodėl nori bausti suaugusį žmogų kuris
kamputyje sau ramiai pučia, kikena ir niekam nedaro blogo? Amerikoje
kasmet tokių yra ~700000. Ir kas iš to pelnosi, ogi kaip grybai augantys
privatūs kalėjimai, policija su vis didėjančiu biudžetu kovai, kuri
neveikia.

 >Sakai ir dabar jie turi galimybę rūkyti žolę? Bet nerūko, jiems tai
 >neįdomu. Arba paimk eilinį pilietį, kuris pirmą kartą nusipirko žolės
 >ir padaugino (žinau ką tai reiškia, Amsterdame viename kabake galvojau
 >mirsiu,
 >kai po 0,3 alaus parūkėm kažkokio vietinio šūdo). Ar siūlai per telika
 >reklaminius rolikus sukti su vartojimo instrukcija?

Ir kas atsitiko, numirei? Kas fiziologiškai pasikeitė tavo kune į
neigiamą pusę? Jeigu nesupranti ką darai ir be praktikos griebi rimtą
veislę ir dar maišai su alkoholiu tai ko tu tikiesi?

 > Su vaikais, paaugliais ką reikėtų daryti, jei žolė taptų legalizuota?
 >Alkoholis nors išdavikas, smirda iš burnos, o kaip reikėtų gaudyti
 >paauglius, kai žolė taptų tokia pati prieinama kaip alkoholis?
 > Tik nereikia apie sąmoningumą, auklėjimą, su alkoholiu nesusitvarkom,
 >su žole bus dar sunkiau.

Nusipirkti nelegalių narkotikų vaikui ar paaugliui yra daug lengviau kai
egzistuoja juodoji rinka. Dealeris neprašo parodyti dokumentą ir jam
nesvarbu kiek vaikui metų, jei jis turės pinigų prekę gaus.
Legalizavimas būtent dėl to ir būtinas, kad kitaip neįmanoma
kontroliuoti pardavimų. Pasidomėk kas vyko Amerikoj "Prohibicijos"
laikais, kai uždraudė alkoholį. Miestuose egzistavo daugiau nelegalių
užeigų, nei šiuo metu barų ir alkoholio parduotuvių kartu sudėjus.
Tuomet būtent ir iškilo Al Capone su nelegaliu alkoholio verslu. Nes kai
daiktas nelegalus jo kaina dirbtinai iškeliama (žolės gramas kainuoja
daugiau už auksą) na ir kai ne kurie žmonės nusprendžia dėl to žudyti,
nes pinigai milžiniški.
     Kai gamta padaroma nelegalia yra stiprus ženklas, kad kažkas
negerai su visuomene.

> [...]
visu prima, tiesiog butu ishlaikytas nuoseklumas - nes dabar situacija
bele lygi tam (ne argumentas, chia humoristinis sulyginimas) - jei butu
legalus heroinas, bet nelegalus rukymas. Taip pat legalizavus lengvus
narkotikus, zhomes mazhiau rizikuotu, nes pasirinke kitus, nei alkoholis
svaiginimosi budus zhmones butu uzhtikrinti ju kokybe + butu surenkami
mokeschiai, kurie dabar tik papildo tarptautiniu nusikalteliu tinklu
kishenes.