Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: MindX
Data: 2010-05-06 13:26:13
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hru3bu$his$1@trimpas.omnitel.net...

> jei galvot taip, tai reiktu uzhdraust viska, net virbalus, nes blea zhinai, pageres budulis su virbalu yra daug blogiau negu tik pageres budulis..
    Vienas dalykas yra uždraust leidžiamą, kitas - leist draudžiamą. Bajuriausia yra tos permainos kurios sukelia chaosą ir kurių nauda labai abejotina.

> ne, ash ir girtas nevazhineju, heck, ash net vakar geres stengiuosi nesest prie vairo
    Na bent jau teko būti kieno nors vežamam? Ką žolė padaro su perspektyva ir atstumo pojūčiu... Nžn gal tai tik man asmeniškai, bet jei aš toks vienas atsiradau, atsiras ir kiti, gal su kitais spec efektais.

> Zhinok chia klysti, zhole lietuvoj paskutiniu metu tapo labai, labai populiari, tiesa pasakius tiek populiari, kad dabar tampa nebelabai madinga gert 16-20 metu tarpe, o madinga pust zhole.
Vėl gi, skaidyk žolės paplitimą pagal socialinius sluoksnius. Nusileisk visuomenėje laipteliu žemiau tavo minimo groupo ir rasi budulį su bnv, kuris dar apie žolę tik girdėjęs

> Taip, sutinku, kad tik legalizavus, pirma menesi/metus butu baisinis spyke'as puchianchiu, nes tai butu nauja, uuu.. Bet per keleta metu, kai visi priprastu ishsilygintu ir ishsidiferencijuotu. Pazhystu daug zhmoniu, kurie net ir turedami prieiga prie tiekeju neruko zholes, nes jiems ji tiesiog nepatinka ir jie jos lygiai taip pat nerukys jei ji bus legali - manau tokiu zhmoniu atsirastu daug - taip, pabandytu, bet su shukiu 'taigi shudas chia kazhkos' - lupose vel grizhtu prie alkoholio. Ash ir pats nemanau, kad perlipchiau, tiesiog jei kada uzhsinorechiau nueichiau ir nusipirkchiau uzh tai sumokejes valstybei mokeschius, o ne remdamas nusikaltelius.

Tai aš tą ir turėjau omeny, kad kol žolės vartojimas susinormalizuotų ir įaugtų į  kultūrą (tam tikrai neužtektų metų) būtų tiek nuostolių ir aukų, kad tie menki benefitai smarkiai smarkiai nublanktų

> Nuo zholes perdozavimo, prieshingai nei nuo alkoholio, nemirshtama. O dabar per telika kas nors suka rolikus, kaip reanimuot i alkoholine koma patekusias 16likmetes? Ar ant arkliu sedusius buduliuis? Nereikia dramatizuot...
    Pasikartosiu, kaip lengviau numirt, nuo alkoholio ar nuo alkoholio + žolės?

> hehehehe, tai vat butent su legalizavimu ateitu awareness, kaip atpazhint, kaip atskirt, koks poveikis, kokie realus baubai. O shiaip apsiputusi paaugli manau yra net lengviau atpazhint nei prigerusi paugli (ypach jei tai pirmi kartai).
   Bet kokia būtų to awareness kaina?

> o koks samoningumas yra svaiginimesi, ash jo ir neprasau, ash prashau nuoseklumo - jei yra legalizuoti sunkesni, baisesnes socialines ir sveikatos pasekmes sukeliantys narkotikai, kodel nera legalizuoti lengvesni. Kodel ash nusprendes apsisvaigint saugiau, nei alkoholis esu priverstas but nusikalteliu ir kas dar nemaloniau man asmenishkai - remt nusikalstamas grupuotes.

Todėl kad turim alkoholio vartojimo kultūrą, kuri nors neideali, bet bent jau leidžia daugumai žinoti savo ribas. Kas bus kai chebra visuotinai pradės "tikrinti" žolės ar žolės + alkoholio ribas? Žolės vartojimo kultūros netim, o jos atsiradimas būtų laaaaabai skausmingas