Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: MindX
Data: 2010-05-07 22:59:43

> ar vyno taurės dar galima vairuot). nesvarbu kad taip neturėtų būti, bet
> taip yra.
> kas keliuose darysis ?
>
> Tau vis kažkoks disonansas galvoje, ar tiesiog vis dar nori būti
> nuoseklus ir laikytis savo pozicijos, kas bebūtų? Tas nuoseklumas yra
> žmogiškas, bet iš šono atrodo kvailai. Atsakingas žmogus nesės prie
> vairo ir aplamai nevaldys jokių mechanizmų išgėręs ar parūkęs, ir už
> tokius nusižengimus reikia bausti.
    Arba kalbam normaliai, arba ir aš pradėsiu "stipriau atsakinėt". Aš esu atsakingas žmogus, sėdu prie vairo po ne daugiau 0.5L alaus, praėjus gerai valandai, nes žinau savo normą. Tam kad ją sužinot, teko daug daug alkoholio išgert. Dabar man pasakyk, kaip manai atsakingų ir neatsakingų žmonių visuomenėje santykis yra koks ? Dėl pirmųjų dzin, jiem galima leist ir žolę rūkyt, atsakingai viršyt leistiną greitį, atsakingai parvažiuot truputį įkaušusiam namo, ar tiesiog leisti alaus Vokiečių gatvėje ant suoliuko iš skarbonkės atsigerti. Tačiau kyla 2 problemos - ką daryt su antraisiais ir kaip juos reikšmingai atskirti ?

> Taip aš irgi esu kelis kartus padauginęs kanapių, vieną kartą rimtai
> pavėmiau, nes buvau labai stipriai prikimšęs skrandį, ir dar valgiau
> valgiau kol... Bet dėl šito nekaltinu aplinkos, kanapių, kubiliaus,
> homoseksualų ar žydų - pats buvau kvailas ir pasimokiau daugiau taip
> nebedaryt. Be to ši mano klaida niekam, net man nepakenkė, tai kodėl
> turėčiau būt už tai persekiojamas ir baudžiamas?
Na tai nesakyk tada kad žolė yra nekenksmingas dalykas ir jos legalizavimas pasauliui atneš tik gėrį ir meilę.

> pasakyk kad tiki, jog legalizavus žolę jos vartojimas mokyklose
> sumažės/išliks toks pat/nežymiai padidės.
>
> Tikėjimas čia ne prie ko, kad ir kaip stipriai kažkuo tikėtum ar
> netikėtum tai nekeičia realybės. Žiūrėk faktus, o nesivadovauk savo
   Aš tavęs klausiau tavo asmeninės nuomonės, atsakymo į labai konkretų klausimą, be išvedžiojimų. Jei nenori atsakyti, tada pateik konkrečius faktus.

> tikėjimu. Visas žmogaus supratimas yra labai ribotas, atmintis dažnai
> mus apgauna, jutimo organai yra labai netobuli kaip pvz Žmogus mato tik
> 1/100 nuo 1% viso elektromagnetinių bangų spektro - kas yra regimoji
> šviesa, visą kita (ultravioletiniai, infraraudonieji, radio bangos,
> rentgeno spinduliai, gama spinduliai mum yra nesuvokiami. Tai jeigu
???

> nepasikliauji moksliniais faktais ir tyrimais, o į pasaulį bandai
> žiūrėti per šį mažą plyšį esi pasmerktas jį suprasti neteisingai. 1937
> buvo skaičiuojama 55000 kanapių vartotojų, Šiuo metu yra 50 milijonų.
O kiek būtų jų šiandien jei 1937 būtų jas legalizavę? Vėl gi, kadangi tokie faktai neegzistuoja, prašau dėt ranką prie širdies.

> Karas prieš narkotikus nesumažino nei paklausos nei pasiūlos, nes
> neįmanoma uždrausti to, kad visuomenėje yra pageidaujamas dalykas
> (nebent pjaustyti galvas, kaip tą darė kinai). Tai jei tau rūpi vaikų
> vartojimas, kuris dabar stipriai kyla, kontroliuoti šią prekybą įmanoma
> tik legalioje rinkoje.
Na kol kas draudimas veikia, ir Lietuvoje pūtikų mažiau nei šalyse kuriose tai legalizuota (rašytinių šaltinių neturiu, klok faktus jei yra kitaip).

> Tai gal tada tuo pačiu ir aguonėles leidžiame ?
> DRAUDIMAS NEVEIKIA!!! kiekviename tabore gali bet kas nusipirkti aguonų
> nuoviro, tai kodėl tu nori maitinti nusikalstamą pasauly drausdamas
> tokius dalykus. Tu šiuo metu heroino ar kitų opiatų nevartoji tik dėl
> to, kad tai nelegalu, ar gal tiesiog supranti jų žalą?

Aš, kadangi, kaip išsiaiškinom esu atsakingas žmogus, narkotikų nevartoju nes suvokiu jų žalą (alkoholis nesiskaito, jo vartojimą "paveldėjau" iš tėvų ir aplinkos). Kalbam apie tuos kitus, ne itin atsakingus. Iki jų nedaeina informacija apie žalą. Tačiau absoliuti dauguma neatsakingųjų vis tiek nevažiuoja į taborą, nes a) žino kad nelegalu ir gali pagauti, b) tabore baisu ir purvina c) AIDS ir kitokios baimės. Dabar viską legalizuok, ir pateik paauksuotame inde kokioje nors boutique stiliaus parduotuvėlėje Pilies gatvėje. Sakai vartojimas nuo to nepadidės, nes lemiamas faktorius bus "atsakingumas" ? C'mon....