Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: lingus
Data: 2010-05-07 12:17:55

news:hrvbsp$ea3$5@trimpas.omnitel.net...

 > Manai kad Lietuvoje bus tas pats ? Ollandai irl lietuviai labai
skirtingi žmonės.

Aplamai visi žmonės yra skirtingi, net gi dvyniai, tačiau žmonėms
galioja ir bendri būdo bruožai, kaip pvz noras svaigintis. Norą ypač
sustiprina "Draudžiamo vaisiaus" faktas, nes nepasakius "ne, negalima!"
labai stipriai motyvuoja elgtis atvirkščiai - tai absoliučiai žmogiška.
Būtent dėl to narkotikų draudimai veikė tik vieną kart pasaulio
istorijoje, kai kinai už opijų pjaustydavo galvas nesiaiškindami. Jei
nepakanka olandų, tai: Urugvajus, Pakistanas, Peru, Argentina, India,
Čekija, Marokas ir žinoma Jamaika :). O realiai tai galima išvardinti
visas pasaulio valstybes, nes nė vienoje kanapės nėra pridariusios bėdų.
Jei galvoji kalbėt apie standartinį nusišnekėjimą, kad Olandijoje
šiukšlynas, tai tik dėl to, kad ten važiuoja laaaabai daug turistų, nes
tiesiog kitur tai nelegalu.

 > Aš turiu omeny, kad bent jau didžioji dalis žino (po 0,3 ar 0.5 alaus
ar vyno taurės dar galima vairuot). nesvarbu kad taip neturėtų būti, bet
taip yra.
 >Įduok plačiajai vairuotojų masei žolės, plius nesugaunamumo įspūdį -
kas keliuose darysis ?

Tau vis kažkoks disonansas galvoje, ar tiesiog vis dar nori būti
nuoseklus ir laikytis savo pozicijos, kas bebūtų? Tas nuoseklumas yra
žmogiškas, bet iš šono atrodo kvailai. Atsakingas žmogus nesės prie
vairo ir aplamai nevaldys jokių mechanizmų išgėręs ar parūkęs, ir už
tokius nusižengimus reikia bausti.

 > Būtent, tą ir norėjau pasakyti. Laikau save sąmoningu žmogumi, bet
visiškai nesunkiai padauginau (taip bloga gyvenime nebuvo, 6 valandas
nesustodamas vėmiau, širdis atrodė iššoks, nuo 0.3 alaus + jointas ant
4). Tai kiek tų padauginančiųjų atsiras Lietuvoje legalizavus ?

Taip aš irgi esu kelis kartus padauginęs kanapių, vieną kartą rimtai
pavėmiau, nes buvau labai stipriai prikimšęs skrandį, ir dar valgiau
valgiau kol... Bet dėl šito nekaltinu aplinkos, kanapių, kubiliaus,
homoseksualų ar žydų - pats buvau kvailas ir pasimokiau daugiau taip
nebedaryt. Be to ši mano klaida niekam, net man nepakenkė, tai kodėl
turėčiau būt už tai persekiojamas ir baudžiamas?

 > Nu tu pats tiki tuom ką pasakei? Vat pridėjęs ranką prie širdies
pasakyk kad tiki, jog legalizavus žolę jos vartojimas mokyklose
sumažės/išliks toks pat/nežymiai padidės.

Tikėjimas čia ne prie ko, kad ir kaip stipriai kažkuo tikėtum ar
netikėtum tai nekeičia realybės. Žiūrėk faktus, o nesivadovauk savo
tikėjimu. Visas žmogaus supratimas yra labai ribotas, atmintis dažnai
mus apgauna, jutimo organai yra labai netobuli kaip pvz Žmogus mato tik
1/100 nuo 1% viso elektromagnetinių bangų spektro - kas yra regimoji
šviesa, visą kita (ultravioletiniai, infraraudonieji, radio bangos,
rentgeno spinduliai, gama spinduliai mum yra nesuvokiami. Tai jeigu
nepasikliauji moksliniais faktais ir tyrimais, o į pasaulį bandai
žiūrėti per šį mažą plyšį esi pasmerktas jį suprasti neteisingai. 1937
buvo skaičiuojama 55000 kanapių vartotojų, Šiuo metu yra 50 milijonų.
Karas prieš narkotikus nesumažino nei paklausos nei pasiūlos, nes
neįmanoma uždrausti to, kad visuomenėje yra pageidaujamas dalykas
(nebent pjaustyti galvas, kaip tą darė kinai). Tai jei tau rūpi vaikų
vartojimas, kuris dabar stipriai kyla, kontroliuoti šią prekybą įmanoma
tik legalioje rinkoje.

 > Kartojuosi, bet, uždrausti tai kas leidžiama sukelia visai kitokias
pasekmes nei leisti tai kas draudžiama.

DRAUDIMAS NEVEIKIA!!! Tai tik mokesčių mokėtojų pinigų švastymas (tavo
ir mano). Jeigu ir policija ir narkotikų prekeiviai nenori, kad kanapės
būtų legalizuotos tau nieko nesako? Čia kaip medkirčių klausinėtum apie
medžių išsaugojimą. Juodoji rinka visiškai priklauso nuo nelegalumo.

Tai gal tada tuo pačiu ir aguonėles leidžiame ?
DRAUDIMAS NEVEIKIA!!! kiekviename tabore gali bet kas nusipirkti aguonų
nuoviro, tai kodėl tu nori maitinti nusikalstamą pasauly drausdamas
tokius dalykus. Tu šiuo metu heroino ar kitų opiatų nevartoji tik dėl
to, kad tai nelegalu, ar gal tiesiog supranti jų žalą?