Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: lingus
Data: 2010-05-07 16:38:24
Aš praktikantas, nes rūkau kasdien, ir ne visuomet tik vieną kartą per
dieną, per pusantrų metų tokio pūtimo nejaučiu jokio šalutinio poveikio
- visiškai atvirkščiai tai labai pagerina mano gyvenimo kokybę, kuri ir
taip yra super. Vasarį nusprendžiau neberūkyt, ir be jokiu problemų,
skausmų ar nepatogumų praleidau šį mėnesį visai nepūtęs. Kanapė turi tam
tikrų neigiamų efektų, bet neįmanoma lyginti su tabaku ir alkoholiu.

Annual Causes of Death in the United States:
Tobacco                         435,000
Poor Diet and Physical Inactivity             365,000
Alcohol                         85,000
Microbial Agents                     75,000
Toxic Agents                         55,000
Motor Vehicle Crashes                     26,347
Adverse Reactions to Prescription Drugs         32,000
Suicide                         30,622
Incidents Involving Firearms                 29,000
Homicide                         20,308
Sexual Behaviors                     20,000
All Illicit Drug Use, Direct and Indirect         17,000
Non-Steroidal Anti-Inflammatory Drugs Such As Aspirin     7,6006
Marijuana                         0
http://drugwarfacts.org/cms/?q=node/30

Taip narkotines medžiagas pagal priklausomybę rikiuoja šiuolaikinis mokslas:
J. Henningfield, Ph.D.
1. Heroin
2. Alcohol
3. Cocaine
4. Nicotine
5. Marijuana & Caffeine

N. Benowitz, M.D.
1. Heroin
2. Cocaine
3. Alcohol
4. Nicotine
5. Caffeine
6. Marijuana

D. Perrine, Ph.D.
1. Nicotine
2. Alcohol
3. Heroin
4. Cocaine (Nasal)
5. Caffeine
6. Marijuana

http://www.procon.org/view.background-resource.php?resourceID=1492

Kanapės nesukelia vėžio kaip tą daro radioaktyviom trašom auginamas
tabakas. Rūkant kanapes per kasiakus, pypkes ar prastus bongus plaučiai
apnešami dervomis, kas kenkia alveolėms, bronchams, paraližuoja ciliją.
Bet šiais laikais yra garinimo technologijos (vaporizer), kurios net šį
blogį pašalina garinimui naudodami fiksuotą 130-224 laipsnių C
temperatūrą, kurioje garuoja tik kanabioidai, bet nedega dervos (kaip
nuo liepsnos). Taigi nustok lyginti kanapę su kitomis medžiagomis, nes
tiesiog parodai kad neturi elementarių žinių. Kad ir kiek bepūstum,
tokios informacijos, kurią turi žmonės visą gyvenimą paskyrę šiam
augalui tu negausi - reiks skaityt žiūrėt ir domėtis.

On 05/07/2010 03:21 PM, PxYra wrote:
 > tu teoretikas as praktikantas :D taip poociu, per daug neslepiu bet
ir nesididziuoju, nemanau kad taip aklai reiktu ja gint kaip tu darai,
ji nuodas kaip tabakas ir alkoholis, bet va idomu kiek tiksliai kartu pootes
ir ar jau pajautes tikra poveiki (liaudiskai "ishskridau") nes daugumai
zmoniu (mates ir isimciu) jin smogia per galva taip kaip turi smogt tik
po kokio 3-5'o parukymo, dazniausia kai ruko pirma, antra karta galima sakyt
  jos poveikio beveik nejauti arba labai minimalus buna, kaip nuo lengvo
alaus buteliuko, tai manau tu is tu kur dar per mazai rukes, pats irgi
pirmus kartus kai rukiau galvojau va kokia cia lengva prikolna fignia o per
penkta parukyma smogtelejo kaip ir priklauso. taigi kai kurie tavo
teorija paremti isvedziojimai yra per daug naivus.
 > tie etikeciu klijavimai (kaip kad tau narkomanas) tai tik prikolinimasis
 > P.S. suprantu kodel dauguma pootiku taip gina zole, geda juk
prisipazint kad jis narkomanas :D o kai zmogu kaltini kuom negeru tai
tam zmogui visada lengviau neigti nei prisipazinti sau ir kitiems kad
yra kaip yra :D