Tema: Re: kada pas mus bus tokiu?
Autorius: MindX
Data: 2010-05-07 00:41:25
"lingus" <lingus@pilis.if.ktu.lt> wrote in message news:hrvbsp$ea3$5@trimpas.omnitel.net...

> Pvz Olandijos statistika. Kanapių legalizavimas/dekriminalizavimas itin
> stipriai muša alkoholio pardavimus.
Manai kad Lietuvoje bus tas pats ? Ollandai irl lietuviai labai skirtingi žmonės.

> Tu čia norėjai pasakyti, kad apsvaigusiam nuo alkoholio automobilį
> vairuoti galima? Jeigu žmogus padaro nusikaltimą apsvaigęs nuo bet kokių
> narkotikų jį reikia bausti. Bet kodėl nori bausti suaugusį žmogų kuris
> kamputyje sau ramiai pučia, kikena ir niekam nedaro blogo? Amerikoje
> kasmet tokių yra ~700000. Ir kas iš to pelnosi, ogi kaip grybai augantys
> privatūs kalėjimai, policija su vis didėjančiu biudžetu kovai, kuri
> neveikia.
Aš turiu omeny, kad bent jau didžioji dalis žino (po 0,3 ar 0.5 alaus ar vyno taurės dar galima vairuot). nesvarbu kad taip neturėtų būti, bet taip yra. Įduok plačiajai vairuotojų masei žolės, plius nesugaunamumo įspūdį - kas keliuose darysis ?

> Ir kas atsitiko, numirei? Kas fiziologiškai pasikeitė tavo kune į
> neigiamą pusę? Jeigu nesupranti ką darai ir be praktikos griebi rimtą
> veislę ir dar maišai su alkoholiu tai ko tu tikiesi?
Būtent, tą ir norėjau pasakyti. Laikau save sąmoningu žmogumi, bet visiškai nesunkiai padauginau (taip bloga gyvenime nebuvo, 6 valandas nesustodamas vėmiau, širdis atrodė iššoks, nuo 0.3 alaus + jointas ant 4). Tai kiek tų padauginančiųjų atsiras Lietuvoje legalizavus ?

> Nusipirkti nelegalių narkotikų vaikui ar paaugliui yra daug lengviau kai
> egzistuoja juodoji rinka. Dealeris neprašo parodyti dokumentą ir jam
> nesvarbu kiek vaikui metų, jei jis turės pinigų prekę gaus.
Nu tu pats tiki tuom ką pasakei? Vat pridėjęs ranką prie širdies pasakyk kad tiki, jog legalizavus žolę jos vartojimas mokyklose sumažės/išliks toks pat/nežymiai padidės.

> Legalizavimas būtent dėl to ir būtinas, kad kitaip neįmanoma
> kontroliuoti pardavimų. Pasidomėk kas vyko Amerikoj "Prohibicijos"
> laikais, kai uždraudė alkoholį. Miestuose egzistavo daugiau nelegalių
> užeigų, nei šiuo metu barų ir alkoholio parduotuvių kartu sudėjus.
> Tuomet būtent ir iškilo Al Capone su nelegaliu alkoholio verslu. Nes kai
> daiktas nelegalus jo kaina dirbtinai iškeliama (žolės gramas kainuoja
> daugiau už auksą) na ir kai ne kurie žmonės nusprendžia dėl to žudyti,
> nes pinigai milžiniški.
Kartojuosi, bet, uždrausti tai kas leidžiama sukelia visai kitokias pasekmes nei leisti tai kas draudžiama.

>     Kai gamta padaroma nelegalia yra stiprus ženklas, kad kažkas
> negerai su visuomene.
Tai gal tada tuo pačiu ir aguonėles leidžiame ?